شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جنبش امل لبنان از بعثه آیات عظام سیستانی و حکیم در مکه بازدید کرد

حوزه/ گروهی از جنبش امل لبنان در مکه به ریاست قبلان قبلان عضو هیئت رئیسه جنبش امل و همراهی حجت الاسلام شیخ حسن عبدالله رئیس دارالافتاء صور و جبل عامل از بعثه حضرت آیت الله سیستانی و حضرت آیت الله حکیم در مکه مکرمه بازدید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از جنبش امل لبنان در مکه به ریاست قبلان عضو هیئت رئیسه جنبش امل و همراهی حجت الاسلام شیخ حسن عبدالله رئیس دارالافتاء صور و جبل عامل و تعدادی از اعضای ارشد این حزب از بعثه حضرت آیت الله سیستانی و حضرت آیت الله حکیم در مکه مکرمه بازدید کردند.

قبلان در جریان این بازدید بر روابط عمیق میان جنبش امل و مراجع تقلید تاکید کرد و افزود: ارتباط دائم و همکاری میان ما و مراجع تقلید یکی از امور ضروری است به ویژه در ایام حج که مسلمانان از همه جای جهان در سرزمین وحی حاضر می شوند و ما از خداوند متعال می خواهیم این روزها برای همه همراه خیر و برکت باشد و همه امت اسلام در برابر خطرات پیش روی خود متحد شوند.

وی افزود: امام موسی صدر نقش مهمی در نهضت فکری لبنان داشت و با اندیشه نورانی و رفتار متمایز و دعوت همیشگی به گفت‌وگو توانست تاثیر زیادی در نهضت فکری لبنان داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha