پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
احمد الطیبی نماینده عرب کنست

حوزه/ احمد الطیبی نماینده عضو پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) امروز در کنفرانسی مطبوعاتی در قدس گفت: توطئه صهیونیست ها برای تجزیه قدس همچنان پابرجا است و آنها قصد دارند قدس را از لحاظ زمانی و مکانی میان مسلمانان و یهودیان تقسیم کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، احمد الطیبی نماینده عضو پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) امروز در کنفرانسی مطبوعاتی در قدس اشغال شده در واکنش به ورود دو نفر از نمایندگان کنست به مسجدالاقصی و هتک حرکت این مکان مقدس اسلامی توسط آنها گفت: توطئه صهیونیست ها برای تجزیه قدس همچنان پابرجا است و آنها قصد دارند قدس را از لحاظ زمانی و مکانی میان مسلمانان و یهودیان تقسیم کنند.

طیبی افزود: نها قصد دارند مسجدالاقصی را یهودی سازی کنند و با وجود اینکه چنین توطئه را در سر دارند و آن را اجرا کرده اند، باز هم آن را انکار می کنند و این نشان می دهد آنها قصد بیان حقیقت را ندارند، بلکه می خواهند جامعه بین الملل و جهان را فریب دهند.

لازم به ذکر است صبح امروز دو عضو کنست با تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر وارد مسجدالاقصی شدند.

نتانیهو با تصویب قانونی جدید به نمایندگان اجازه داد پس از یک سال ممنوعیت ورود به مسجدالاقصی بار دیگر وارد مسجد شوند.

طیبی در ادامه اظهارات خود گفت: نتانیاهو با توجه به حالت ضعف و سستی در جهان عرب دست به این اقدامات می زند و از سوی دیگر نیز پشت او به مسئولان جدید آمریکا و همسویی آنها با سیاست های افراطی خود گرم است.

وی افزود: این قدام تحریک آمیز دارای یک پیام از سوی نتانیاهو است که وی همچنان از مراسم عبادی یهودیان و بنای هیکل یهودی معروف در مسجدالاقصی حمایت خواهد کرد و پیام دیگر این اقدام برای جهان به ویژه فلسطین و اردن نیز این است که نتانیاهو واقعا قصد تجزیه زمانی و مکانی مسجدالاقصی را دارد.

طیبی ادامه داد: چند نماینده عرب زبان کنست نپذیرفتند که امروز با حمایت صهیونیست ها وارد مسجدالاقصی شوند تا از این طرح نتانیاهو حمایت نکرده باشند و از رو که ما مسلمانان و عرب ها مسجدالاقصی را از آن خود می دانیم و خودمان تعیین می کنیم چه زمانی وارد این مسجد شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha