جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله خاتمی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه بر لزوم توجه هرچه بیشتر به منویات رهبری در خصوص مباحثی چون حوزه انقلاب و نقش آن در توفیقات آینده حوزه تاکید کرد.

آیت الله سیداحمد خاتمی  در گفت وگو با خبرگزاری حوزه گفت: زعمای حوزه های علمیه مراجع عظام تقلید هستند و مقام معظم رهبری به عنوان یکی از مراجع عظام تقلید هم در گذشته و هم در حال حاضر رهنمودهایی را همیشه برای توفیق بیشتر حوزه های علمیه بیان می کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: رهبر انقلاب در دیدار با طلاب حوزه علمیه تهران نیز به سان سخنان گذشته خود مباحث بسیار ارزشمند و کلیدی را مطرح کردند که تحقق این رهنمودها، عزت و عظمت بیشتر حوزه ها را در پی خواهد داشت.

وی گفت: معظم له هم به عنوان یکی از مراجع و هم به عنوان کارشناس امور حوزه و هم به عنوان یک دلسوز و خیرخواه حوزه علمیه هم در گذشته و هم در دیدار گذشته عنایت بر نکاتی دارند که تحقق این نکات در حقیقت حوزه را همچنان نقش آفرین تر خواهد کرد.

آیت الله خاتمی بیان کرد: نکته ای که در این دیدار، مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند ادامه دادن انقلاب و انقلابی ماندن حوزه های علمیه است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: ان شاءالله در آغاز سال تحصیلی بند بند این رهنمودها مورد توجه مسئولان حوزه علمیه قرارخواهد گرفت و امید داریم که سال تحصیلی بانشاطی با این رهنمودهای ارزشمند و رهنمودهایی که مراجع عظام تقلید دارند خواهیم داشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha