شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 آیت الله محسن فقیهی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، لازمه دفاع حوزویان از انقلاب اسلامی را حفظ و تقویت روحیه انقلابی دانست.

آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به بیانات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر طلاب و اساتید حوزه علمیه تهران با ایشان اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند حفظ و تقویت روحیه انقلابی در سطح جامعه و به خصوص در حوزه های علمیه یک امر ضروری برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی افزود: یکی از مهم ترین شاخصه های یک طلبه و روحانی انقلابی این است که دارای روحیه شجاعت و شهامت و بصیرت دینی و انقلابی است و از هر فرصتی برای خدمت به مردم و نشر آموزه های اسلامی استفاده می کند.

استاد حوزه علمیه قم همچنین بیان داشت: بی شک پیروزی انقلاب اسلامی مرهون شهامت و احساس تکلیف انقلابیون با بصیرتی بود که در سایه رهبری امام راحل بپا خاسته و رژیم شاهنشاهی را به یاری پروردگار سرنگون کردند و امروز هم بقای انقلاب در سایه شهامت و شجاعت انقلابی و روحیه مبارزه و تلاش خستگی ناپذیر است.

وی در ادامه گفت: با توجه به این که در آغاز سال تحصیلی حوزه قرار داریم، طلاب و فضلای حوزه باید هر چه بیشتر در مسیر جدیت علمی و تحصیلی بکوشند و از تحقیق و پژوهش مستمر در عرصه های گوناگون علوم دینی و حوزوی غافل نشوند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha