جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام میناپور

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی، تصریح کرد: مدیران باید در تراز شهیدان رجایی و باهنر به مشکلات مردم مردم رسیدگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با گرامیداشت هفته دولت، گفت: هشتم شهریور ماه سالروز انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر به دست منافقان کوردل و روز مبارزه با تروریسم و تجلیل از تفکر انقلابی مدیران جهادی و مردمی است که به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه اقدامات تروریستی ملت انقلابی ایران را مصمم تر و بابصیرت تر نموده است، افزود: تروریسم پدیده شومی است که بزرگترین نعمت الهی یعنی امنیت افراد و جامعه را هدف قرار می دهد و هیچ انسان بیدار و حقیقت جویی این اقدام مذموم ،شوم و ناجوانمردانه را تایید نمی کند .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه اقدمات تروریستی از نظر آموزه های دینی و اسلامی محکوم و مخالف عقل و فطرت انسانی است، خاطرنشان کرد: منشاء  اقدانات تروریستی کوته بینی،جهالت و کینه توزی با اسلام و انقلاب است .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به اینکه ترور و تروریسم نشانه ناتوانی و زبونی مخالفان اسلام، انقلاب استکبار و هم پیمانانش است، یادآور شد: در عصر حاضر بسیاری از اقدامات تروریستی توسط رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی اسرائیل و آمریکای خونخوار سازماندهی می شود، غافل از آن که روزی این اقدمات دامن خود این ایادی را خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه هدف آمریکا و اسرائیل ایجاد اختلاف، تنش درگیری بین دولت های اسلامی، مسلمین و مردم آزاده و بیدار جهان است، تصریح کرد: بی شک پدیده شوم ترور حاصل تفکری مسموم و غیر انسانی است که در حال حاضر گروه تروریستی داعش که دست پرورده آمریکا و اسرائیل است با قساوت تمام دستشان به خون هزاران انسان بیگناه آلوده می شود.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه علماء، فضلای حوزه و روشنفکران باید مردم جهان را با خطر پدیده شوم ترور آشنا سازند، گفت: انقلاب اسلامی قربانی تروریسم بوده و در این راستا این پدیده شوم را در هر لباسی باشد محکوم می نماید.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور در پایان با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم، تصریح کرد: مدیران باید در طراز شهیدان رجایی و باهنر به مشکلات مردم مردم رسیدگی کنند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha