پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 424673
۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
مسجدالاقصی

حوزه/ اوقاف اسلامی قدس اشغالی به شهرداری رژیم اشغالگر در مورد دست اندازی و تصرف در دارایی ها و زمین های وابسته به اوقاف قدس هشدار داد و گفت: شهرداری رژیم اشغالگر سیاست های خصمانه علیه اوقاف قدس در پیش گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» اوقاف اسلامی قدس اشغالی به شهرداری رژیم اشغالگر در مورد دست اندازی و تصرف در دارایی ها و زمین های وابسته به اوقاف قدس هشدار داد و گفت: شهرداری رژیم اشغالگر سیاست های خصمانه علیه اوقاف قدس در پیش گرفته است.

جمال ابوطعمة وکیل اداره اوقاف قدس گفت: شهرداری رژیم اشغالگر اقدامات خودسرانه ای را در مورد دارایی ها و زمین های اوقاف اسلامی قدس انجام داده است و به صورت سازمان یافته به دنبال یهودی سازی شهر قدس می باشد.

وی افزود: شهرداری صهیونیست ها به تازگی برخی تغییرات را در یک باغ در منطقه الطور انجام داده که این باغ وابسته به اوقاف است و ما از آنها خواسته ایم اقدامات خود در این باغ را متوقف کنند و علاوه بر این بر سر راه عملیات ترمیم آثار قدس که توسط اوقاف صورت می گیرد مانع تراشی نکنند.

ابوطعمة ادامه داد: شهرداری صهیونیست ها به تازگی دیوار مقبره یوسفیه چسبیده به دیوار تاریخی قدس را با هدف تسلط بر زمین این مقبره تخریب کرده است و قصد دارد بوستان های توراتی در این قبرستان ایجاد کند، اما اداره اوقاف توانست جلوی این اقدام آنها را بگیرد و تخریب دیوار را متوقف کند.

وی افزود: اوضاع رفته رفته غیر قابل کنترل می شود و اگر اشغالگران بخواهند به این اقدامات خود ادامه بدهند همه چیز علیه آنها دگرگون خواهد شد و آنها باید بدانند که مردم قدس اجازه یهودی سازی این شهر اسلامی را به صهیونیست ها نخواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha