جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار محمد علی آسودی- مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه

حوزه / مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر این که زمان رجزخوانی آمریکا و اسرائیل گذشته است، گفت : امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با وحدت، همدلی، ایستادگی و سازماندهی قوی توانسته عراقی، پاکستانی ، سوری، افغانستانی، فلسطینی، یمنی و ایرانی را در کنار هم قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، سردار محمد علی آسودی، در مراسم شهادت مدافع حرم شهید محسن حججی و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارگر شهرستان کاشان، که در مسجد علی اصغر(ع)  این شهر با حضور روحانیون، طلاب، مسئولین، مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، به دستاوردهای مبارزه با تروریست های تکفیری داعش درعراق، سوریه  و لبنان و تفاوت موقعیت 40 سال قبل  رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: علیرغم این که طی این مدت رژیم صهیونیستی و استکبارجهانی در راه اندازی وحمایت ازجریان تروریست  بین الملل سنگ تمام در دنیا و منطقه گذاشتند و ایران اسلامی قربانی تروریست بوده، ولی با مقاومت سربازان و بسیجیان، هر بار شکست خورده اند.

 شهید حججی ها قربانی تروریست هستند

 وی، با اشاره به این که شهیدان رجایی، باهنر، شهدای هفتم تیر، شهید حججی ها و هزاران نفر از بهترین جوانان و شخصیت های کشورمان قربانی تروریست هستند. گفت: با توجه به اینکه آمریکا با شکست در هفت جنگ پی درپی، در منطقه خاورمیانه طی چندسال گذشته، نتوانست به هدف خود برسد، با همکاری رژیم صهیونیستی با تجهیز  و مسلح کردن بیش از20 هزار نفر از تروریست های تکفیری داعش از 80 کشور جهان جنگ نیابتی را در سوریه و عراق راه اندازی کرد.

سردار آسودی، با بیان این که گروه تروریستی داعش به رهبری آمریکا و عربستان تصمیم داشت پس از تسخیر عراق، سوریه و لبنان وارد خاک ایران شود، گفت: خوشبختانه نیروهای بسیج و سپاه با بهره گیری از تجربه دوران دفاع مقدس با همکاری نیروهای ارتش و مردمی سوریه و عراق توانست منطقه را از گروه تروریستی داعش پاکسازی کند.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه درسپاه ، با بیان این که بدهکار شهدا، رزمندگان  و پیشکسوتان ایثارگران هستیم و باید از آنها تکریم کنیم، گفت : ما بدهکار مردم سوریه و عراق نیستیم، بلکه آنها مدیون رزمندگان و ایثارگران  ما می باشند.

تا 20 سال آینده اثری از رژیم صهیونیستی در منطقه نخواهد بود

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که تا 20 سال آینده اثری از رژیم صهیونیستی در منطقه نخواهد بود، استقرار رزمندگان ایرانی در بلندی های جولان را موجب وحشت رژیم صهیونیستی دانست و گفت: به اذعان مقامات اسرائیلی که ایران با استقرار درجای جای عراق، سوریه و لبنان، به ما نزدیک شده اند تا آخرین حمله را انجام دهند.

زمان رجز خوانی آمریکا و اسرائیل تمام شده است

سردار آسودی، با بیان این که زمان رجز خوانی آمریکا و سرائیل برعلیه کشورمان تمام شده، محور قرار دادن ایران در مناظرات کاندید های ریاست جمهوری آمریکا را موید این واقعیت دانست و گفت: زمان وحشی و عقب مانده و نوکر قلمداد کردن ایران توسط  آمریکایی ها و بزن فرار کن آنها گذشت.

وی تشکیل حشد الشعبی، حزب الله لبنان، نیروهای مردمی و ارتش های قدرتمند در عراق، سوریه و لبنان را نتیجه خون شهداء دانست و گفت: این که امروز انصارالله و کمیته های مردمی یمن در برابر تعداد انبوه متجاوزین سعودی ایستاده، بیانگر وجود قدرت اسلام  ناب محمدی در منطقه خاورمیانه و مدیترانه می باشد.

قدرت امنیتی، سیاسی و دفاعی ایران در دنیا بی نظیراست

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه، قدرت امنیتی، سیاسی و دفاعی ایران را در دنیا بی نظیر دانست و از عقب ماندگی ایران در عرصه های اقتصادی و فرهنگی انتقاد کرد و گفت: باید در عرصه اقتصادی از شهدا یاد بگیریم، به زانوی خودمان بگیریم و امیدوار به آمریکا و اروپا نباشیم و قله های عرصه اقتصادی را فتح کنیم تا بتوانیم مشکل معیشتی، فقر و بیکاری را از بین بریم.

پذیرفتنی نیست درخانواده ای چهار فرزند بیکار باشد

سردار آسودی با بیان این که ازدولت  اسلامی  پذیرفتنی نیست که در خانواده ای چهار فرزند بیکار باشد، گفت: در صورتی  مشکل اقتصادی کشور حل خواهد شد که  جلو دزدی و رانت خواری گرفته شود.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه درسپاه، به ابعاد اقتصاد مقاومتی و ارائه 12 بند در رفع مشکل اقتصادی در دیدار ریاست جمهوری و اعضای دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دولت اگر می خواهد در عرصه اقتصادی و فرهنگی همانند جبهه های دفاعی، سیاسی و امنیتی پیروز شود، باید در کارهای اجرایی از انسان های با تفکر مجاهدتی و دفاع مقدسی استفاده کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha