شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید علی مهدی نژاد-مدیر حوزه علمیه سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به راه اندازی پایگاه بسیج در همه مدارس استان، گفت: حوزه سمنان۱۰۱ شهید طلبه و روحانی تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از سمنان،حجت الاسلام والمسلمین سید علی مهدی نژاد، پیش از ظهر امروز در آئین آغاز سال تحصیلی 97-96 حوزه علمیه استان سمنان، که در مدرسه علمیه صادقیه سمنان با حضور آیت الله اعرافی برگزار شد، با تقدیر از مدیر حوزه های علمیه کشور، اظهار داشت: آیت الله اعرافی یک فقیه، عالم عامل و روحانی موثر در کشور است که مورد توجه خاص رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه در سطح استان سمنان 13 مدرسه علمیه فعال هستند، افزود: امروز حوزه های علمیه با عنایات و رهنمودهای مقام معظم رهبری انقلابی عمل می کنند.

مدیر حوزه علمیه سمنان ادامه داد: در سطح استان 101 شهید طلبه و روحانی در دفاع مقدس داریم و در راستای دفاع از حرم اهل بیت(ع) روحانیونی نیز از این استان در میدان نبر با تکفیری ها، حضور پیدا می کنند.

وی با اشاره به تشکیل پایگاه بسیج در همه مدارس علمیه استان سمنان، افزود: با همکاری  طلاب و حوزه علمیه با پایگاه های بسیج جزو مدارس برتر کشور هستیم و طلاب استان در برنامه های مختلف بسیج از جمله راهیان نور حضور فعال دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد با بیان این که در شهرستان های سمنان، شاهرود و دامغان به غیر از سطح یک، تا پایه 10 شرایط تحصیل طلاب فراهم است، گفت: زمینه جذب طلاب غیر ایرانی در سطح مدارس استان فراهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha