جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام موسی صدر

حوزه/ ملیحه صدر دختر امام موسی صدر در پاسخ به پرسشی درباره زندگی خانوادگی امام موسی صدر گفت: پدرم رفتار بی نظیری با مادرم داشت و بسیار به ایشان احترام می گذاشت و در کارها با ایشان مشورت می کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از اذاعة‌النور،‌ به مناسبت سپری شدن 39 سال از ربوده شدن امام موسی صدر و همراهانش، عصر امروز جشنواره ای مردمی توسط جنبش امل در بیروت برگزار می شود.

مردم لبنان در سالروز ربوده شدن امام موسی صدر، یاد و خاطره موضع گیری های ملی امام صدر را گرامی می دارند و تاکید می کنند امام موسی صدر چگونه دغدغه ها و مشکلات مردم را دنبال می کرد و آن را با جدیت پیگیری می نمود به گونه ای که باعث شد به عنوان یک رهبر کم نظیر شناخته شود.

ملیحه صدر دختر امام موسی صدر در پاسخ به پرسشی درباره زندگی خانوادگی امام موسی صدر گفت: پدرم رفتار بی نظیری با مادرم داشت و بسیار به ایشان احترام می گذاشت و در کارها با ایشان مشورت می کرد و همواره تلاش می کرد مفاهیم اسلام و مقاومت و میهن دوستی را در خانواده نیز تبیین کند و با تمام افراد خانواده مهربان و صمیمی بود.

وی افزود: رفتار پدرم با بستگان و دوستان نیز شبیه رفتارش با خانواده بود و یکی از ویژگی های ایشان قدرت تاثیرگذاری بالای پدرم بود به این گونه که پدرم با هر فردی به اندازه سن و میزان درک و ظرفیت و مسئولیت او برخورد می کرد و سخن می گفت و معارف و مفاهیم مورد نظر خود را با زبانی شیوا و رسا به آنها انتقال می داد.

دختر امام موسی صدر ادامه داد: شاید بتوان گفت تواضع و فروتنی برجسته ترین ویژگی امام صدر بود که همه بر آن تاکید دارند و در نهایت پدرم همچون یک ماه عمامه بر سر بود که غروب نکرد، اما از دیده ها پنهان شد و اکنون پس از 39 سال همچنان یاد ایشان در میان ما زنده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha