جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وزیر اطلاعات

حوزه/ وزیر اطلاعات با تاکید بر ضرورت احیا و اجرای آموزه های اهل بیت (ع) در جامعه، گفت: سیره عملی بزرگان دینی باید به عنوان الگو و نقشه راه برای خدمت صادقانه و دلسوزانه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان با بیان اینکه مسئولان و خدمتگزارن به نظام جمهوری اسلامی باید با الگوگیری از سیره و منش خدمتی شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوهایی بارز در جهت خدمت بی منت به مردم تلاش کنند، گفت: مسئولان و خدمتگزارن به انقلاب اسلامی باید با قرار دادن سیره خدمتی این شهیدان والامقام در جهت رفع و حل مشکلات مردمی در نقاط مختلف ایران اسلامی همت خود را بکار گیرند .

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان خدمات دولتمردان و مسئولان به مردم است، ادامه داد: در هفته دولت باید عملکرد دستگاه های مختلف بررسی و میزان کمیت و کیفیت این دستگاه ها در انجام وظابف محوله دذر راستای خدمت به مردم ارزیابی شود .

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه به اینکه بیان خدمات نظام و دولت به مردم فهیم ایران اسلامی می تواند در تقویت وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان اثرگذار باشد، خاطر نشان کرد: مسئولان باید با همتی خالصانه و بی منت و برنامه ریزی هدفمند و تلاش جهادی بستر پیشرفت و توسعه روزافزون ایران اسلامی را فراهم نمایند .

حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به اینکه برای خدمت بی منت به مردم باید از رقابت های منفی دوری نمود، گفت: مسئولان باید به جای موازی کاری و برخی رقابت های منفی خدمت خالصانه و بی منت را همراه با تلاش جهادی و انقلابی سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید از هر فرصتی برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و رفع مشکلات معیشتی، فرهنگی و اجتماعی مردم بهره گیرند، بیان داشت: خدمت به مردم از برترین عبادات است و خدمت خالصانه به خلق خدا موجب رضایت و خشنودی پروردگار جهانیان خواهد شد .

وزیر اطلاعات با بیان اینکه حقوق مردم و حکومت حقوقی متقابل و دوجانبه است، خاطر نشان کرد: برای تحقق این مهم باید مردم نیز حکومت را برای اجرای دقیق فعالیت های خود همراهی نمایند .

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سیره ائمه معصوم (ع) و بزرگان دینی باید سرلوحه کار مسئولان نظام قرار گیرد، گفت: خدمت مسئولان باید موجب سربلندی و سرافراری جمهوری اسلامی شود .

حجت الاسلام والمسلمین علوی در پایان با اشاره به اینکه فرهنگ کار و تلاش باید بر مبنای آموزه های دینی و فرهنگ اهل بیت (ع) احیا و در جامعه جاری شود، بیان داشت: در این راستا باید دولتمردان خدا ترس باشند و با اخلاص و دینداری در راستای گره گشایی از مشکلات مردم خدمت کنند.

انتهای پیام

  

 

  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha