شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای بجنورد از برگزاری اردوی جهادی طلاب و اساتید این مدرسه، در یکی از مناطق محروم خبر داد.

حجت‌الاسلام آزموده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی با اشاره به اردوی تبليغي –جهادي اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای بجنورد، گفت: این گروه تبلیغی جهادی به مدت پنج روز در روستاي دربند از توابع گيفان برای انجام فعالیت‌های تبلیغی و جهادی مستقر شده بود.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در این اردوی تبلیغی جهادی، افزود: انجام كارهاي تبليغي اعم از برگزاري نماز جماعت، ديدار با مردم، برگزاري زيارت عاشورا، اجرای برنامه‌های تبليغي براي كودكان و اهدای جايزه، تبلیغ چهره به چهره، نصب پرچم‌های « يا حسين» و «يا صاحب‌الزمان (عج) » و « مرگ بر آمريكا » در محل پروژه و کوچه‌های روستا، رفتن به زيارت دسته‌جمعی، نصب بنر اردوي جهادي مدرسه در محل حسينيه روستا از جمله فعالیت‌های تبلیغی در این اردو بود.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای بجنورد با اشاره به فعالیت‌های جهادی و عمرانی طلاب حاضر در این اردو، ادامه داد: انجام فعالیت‌های عمراني براي خانواده‌ی زیرپوشش بهزيستي كه داراي دو فرزند معلول بودند که در اين عمليات عمراني آشپزخانه، اتاق‌خواب، حمام و سرويس بهداشتي، شناژ بندي و تيغه كشي ديوارها طي اين چهار روز انجام شده است و حدود 65 متر بناي مفيد برای خانواده محروم ساخته شد و صحبت با خيرين روستا و جمع‌آوری كمك براي ساخت اين خانه اعم از سيمان، سنگ، لوله، بلوكه سيماني و ... ازجمله این اقدامات بود.

حجت الاسلام آزموده در پایان گفت: همچنین ويزيت و معاينه پزشكي رایگان 60 نفر از اهالي روستا به‌ویژه دانش آموزان توسط چشم‌پزشک آقای دكتر جعفري، اهداي  15 عدد  عينك رايگان به افراد نيازمندي كه مشكل بينائي داشتند، پيگيري و اقدام براي عمل جراحي چشم يكي از دانش آموزان آن  روستا به‌صورت مجاني كه اگر اقدام نمی‌شد به‌احتمال‌زیاد در آينده نزديك دچار كوري می‌شد نیز ازجمله اقدامات انجام شده این گروه جهادی است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha