پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرکز مطالعات

حوزه/ بی شک رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب برای همه دلسوزان به اسلام و نظام فصل‌الخطاب است و تبعیت از رهنمودهای معظم‌له راهگشای همه مسائل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در پی بیانات روز دوشنبه رهبر معظم انقلاب در دیدار با طلاب حوزه علمیه تهران و بیان دغدغه‌های ایشان درباره پرسش‌های نو و حتی به تعبیر رهبری شبهه‌های روزافزون ، رئیس مرکز مطالعات و پاسخ ‌گویی به شبهات حوزه علمیه قم با انتشار پیامی ضمن تاکید بر توجه ویژه به دغدغه‌های رهبری معظم انقلاب، تبعیت از رهنمودهای معظم له را راهگشای همه مسائل دانست.
متن پیام رئیس مرکز مطالعات و پاسخ ‌گویی به شبهات حوزه علمیه قم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر فرزانه انقلاب در دیدار روز دوشنبه خود با طلاب حوزه علمیه تهران با اشاره به وظایف اصلی روحانیت، تأکید کردند: امروز بشریت به ‌ویژه نسل‌های جوان به ‌شدت نیازمند حرف‌های نو هستند و اسلام حرف‌های نو و جذابی در زمینه‌ی انسان، جامعه و سیاست دارد که اگر به گوش جهانیان رسانده شود، قطعاً پذیرنده‌ی بسیاری خواهد داشت. از امتیازات این دوران، کثرت سؤال‌ها و شبهه‌ها در ذهن‌ها است که همین زیاد بودن سؤال‌ها، ذهن‌ها را برای یافتن پاسخ‌ها، فعال و زمینه را برای عبور از مرزهای علم فراهم خواهد ساخت که این نشان از تیزبینی و دقت و درایت ایشان در ارتباط با شبهات و ضروزت پاسخ‌گویی به آنهاست که اذهان اقشار مختلف جامعه علی الخصوص نسل جوان را نشانه می‌گیرد. ایشان در فرازی از سخنان خود فرمودند همان‌گونه که در سؤال‌ها و شبهه‌ها نباید متوقف بمانیم، در یافتن پاسخ نیز باید به‌ دنبال پاسخ‌های منطقی و صحیح برویم.

مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات "حوزه علمیه قم" ضمن لبیک به فرمایشات معظم له اعلام می‌دارد: در راستای تحقق منویات رهبری در خصوص ضرورت توجه به پرسش‌ها و شبهات و تولید پاسخ‌های متقن، همچنان تلاش کرده و تمام توان خود را در این خصوص به کار خواهد گرفت.

بی شک رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب برای همه دلسوزان به اسلام و نظام فصل‌الخطاب است و تبعیت از رهنمودهای معظم‌له راهگشای همه مسائل خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha