پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 425020
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
تجلیل مدیر حوزه قزوین از جانباز مدافع حرم

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: امنیت امروز کشور به برکت امام زمان(عج)، رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری و رشادت‌های جوانان و خون پاک شهدای گران قدر و مدافعین حرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، ظهر امروز به همراه مدیران و کارکنان حوزه قزوین در مراسم استقبال از احمد نوروزی جانباز مدافع حرم، با تجلیل از رشادت های مدافعین حرم، اظهار کرد: مدافعان حرم با نیتی الهی در این راه قدم گذاشته‌اند، اما عده‌ای به خاطر تفکر غیرانقلابی آن را به گونه دیگری تعبیر می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: به برکت جهاد مدافعان حرم و خون پاک شهدا روز به روز از قدرت داعشی ها و گروهک های تروریستی - تکفیری کاسته و امنیت در مناطق اشغال شده بیشتر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: شهدا و خانواده های آنها بالاترین خدمت را به اسلام کرده اند و به طور قطع بالاترین پاداش ها را نزد خداوند خواهند داشت.

وی ادامه داد: اگر مدافعان در فرامرزها نمی‌جنگیدند، چه‌بسا امروز می‌بایست در شهرهای مرزی کشورمان به دفاع می‌پرداختیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین به رشادتهای دلاورانه تیپ فاطمیون در دفاع از حریم اهل بیت(ع) اشاره کرد و بیان داشت: اگر شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نبودند، امروز ما در امنیت و آرامش قرار نداشتیم؛ در واقع آرامش و امنیت خود را مرهون فرهنگ ایثار و مقاومت هستیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha