سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جریان الوفاء بحرین

حوزه/ جریان الوفاء الاسلامی بحرین از مشارکت مردمی در تظاهرات «برائت از طاغوت و مستکبرین» که طی سه روز گذشته در بحرین برگزار شد، تشکر و قدردانی کرد و گفت: این تظاهرات بیانگر آگاهی مردم در خصوص نقش منفی و خصمانه آمریکا و انگلیس است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان الوفاء الاسلامی بحرین از مشارکت مردمی در تظاهرات «برائت از طاغوت و مستکبرین» که طی سه روز گذشته در بحرین برگزار شد، تشکر و قدر دانی کرد و گفت: این تظاهرات بیانگر آگاهی مردم در خصوص نقش منفی و خصمانه آمریکا و انگلیس است.

این جریان در بیانیه ی خود نسبت به استمرار دشمنی و توطئه علیه ملت بحرین و سایر ملت ها هشدار داد و گفت این توطئه ها منجر به اتخاذ موضع شدید علیه دشمنان و نابودی منافع آن در آینده خواهد شد.

جریان الوفاء الاسلامی با تاکید بر اینکه توطئه های سفارت آمریکا و انگلیس در بحرین که تحت عنوان موهوم "مبارزه با تروریسم" صورت می گیرد، نخواهد توانست جنبش مبارزه مردمی و آرمان های آنان را نابود سازد، اشاره کرد: برخی پایگاه‌های الکترونیکی که مربوط به قشر نظامی و امنیتی رژیم است، مطالبی منتشر کرده و مدعی شده که 50 طرح برای پایان دادن به تروریسم در بحرین تنظیم شده است و گروه های حقوقی، سیاسی و جوانان انقلابی را در لیست تروریسم قرار داده است و این کار با توجه به دیدگاه آل خلیفه انجام گرفته است که این اقدام، برنامه کنونی رژیم برای از بین بردن تمام مخالفت ها به شمار می رود.

این جریان معتقد است که این طرح حاکی از شکست اقدامات و طرح های پیشین رژیم آل خلیفه علیه انقلاب بحرین است و اینکه آل خلیفه در مبارزه با جنبش مردمی و مقاومت مشروع آن به بن بست رسیده است.

جریان الوفاء الاسلامی از نیرو های معارض و فعال کشور خواست تا برای مقابله با طرح های راهبردی آل خلیفه علیه ملت و مسئله آنان، یک راهبرد جامع برای مبارزه بلند مدت با رژیم آل خلیفه تنظیم کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha