جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمود مظفر

حوزه/ قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به مشکلات پیش روی اقامه نماز در جامعه، گفت: دانش آموزان به دلیل عدم اطلاع از آثار و برکات نماز، کاهل نماز می شوند و در معرض مشکلات قرار می گیرند و اگر برکات نماز برای آنان قابل درک شود، نماز را اصلی بزرگ در زندگی خود خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمود مظفر، در نشست اعضاء کمیته های قطب دو ستاد همکاری های حوزه ه و آموزش و پرورش، در مجتمع رفاهی فرهنگیان شهرستان دماوند، «سطحی بودن شناخت افراد نسبت به نماز»، «عدم استمرار در اقامه نماز» و «عدم یقین نسبت به موضع نماز» را سه مشکل اساسی در اقامه نماز دانست.

وی ادامه داد: شناخت افراد نسبت به نماز سطحی است و عدم استمرار و به صورت مقطعی انجام می شود که این نشام از عدم یقین به نماز بوده و فقط به صورت یک باور و فعالیت به آن نگاه می کنند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، نماز را اهرم اصلی در برابر مشکلات بیان کرد و یاد آور شد: نماز را سپری در برابر مشکلات و کاهش فساد و فحشا نیز می توان قرار داد.

مظفر، تنبلی را مهمترین عامل برای عدم اقامه نماز توسط دانش آموزان دانست و گفت: دانش آموزان به دلیل عدم اطلاع از آثار و برکات نماز، کاهل نماز می شوند و در معرض مشکلات قرار می گیرند و اگر برکات نماز برای آنان قابل درک شود، نماز را اصلی بزرگ در زندگی خود خواهند داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha