پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
غدیر

حوزه/ همایش بین المللی «غدیر از دیدگاه اهل سنت» به همت جامعه المصطفی العالمیه و با حضور طلاب غیرایرانی، در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی بخت آور رئیس جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی تبریز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، ابراز داشت: مراسم افتتاحیه همایش بین المللی «غدیر از دیدگاه اهل سنت» با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین آیت الله طبسی از فضلای حوزه علمیه قم، ماموستا محمدی از اهل سنت استان کرمانشاه و حجت الاسلام میرزا جواد بنابی از اساتید حوزه علمیه تبریز نیز در مراسم افتتاحیه سخنرانی خواهند کرد.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه تبریز عنوان کرد: این همایش با حضور طلاب غیر ایرانی از ۶۰ کشور روز سه شنبه ۱۴ شهریورماه در تالار وحدت دانشگاه تبریز آغاز به کار می کند.

حجت الاسلام بخت آور ادامه داد: روزهای دوم تا چهارم این همایش نیز با حضور طلبه های غیرایرانی مجامعه المصطفی العالمیه به صورت محتوایی و تحت نظر اساتید در قالب کارگروه ها برگزار می شود که بیش از ۲۰ کاگروه تشکیل و مباحث پیرامون غدیر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به زمان برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: این همایش از ۱۴ شهریور آغاز و تا ۱۷ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز جامعه المصطفی العالمیه تبریز در پایان، بازدید از اماکن دیدنی و باستانی تبریز و برپایی اردو در اردوگاه الغدیر این شهر را از دیگر برنامه های شرکت کنندگان در این همایش برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha