جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدینه منوره

حوزه/ رئيس ستاد مدينه منوره از اعزام نخستين گروه از زائران ايراني از مكه مكرمه به مدينه منوره خبر داد و گفت : در نخستين روز از اعزام زايران مدينه بعد به شهر پيامبر ؛ ۱۲۰ كاروان فردا ( سه شنبه ) عازم مدينه منوره خواهند شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،  اكبر رضايي‌ رئيس ستاد مدينه منوره امروز گفت : همه امكانات و تسهيلات لازم براي حضور زايران كشورمان در مدينه منوره آماده شده است .

وي گفت : هم اكنون نيروهاي اجرايي و ستادي و واحدهاي مربوطه از جمله آشپزخانه ها و تداركات در مدينه در آمادگي كامل بسر مي برند.

رييس ستاد مدينه پيش بيني كرد ؛ نخستين گروه از زائران كشورمان بعد از انجام مناسك حج ابراهيمي و وداع با شهرمكه مكرمه ؛‌شامگاه سه شنبه در هتل هاي خود در مدينه منوره مستقر شوند.

رضايي با اشاره به شرايط و وضعيت هتل هاي شهر مدينه و كيفيت پايين تر اين هتل ها نسبت به هتل هاي شهر مكه مكرمه ؛ از زائران كشورمان خواست همكاري و تعامل بيشتري با خدمت گزاران خود در شهر مدينه داشته باشند.

وي گفت : دوره اقامت زايران مدينه بعد در شهرپيامبر (ص)‌؛ همان پنج شب و شش روز است و ممكن است براساس برنامه زمانبندي پروازها ؛ چندساعت مدت اقامت زايران كمتر و يا طولاني تر از پيش بيني هاي انجام شده باشد.

رييس ستاد مدينه ابراز اميدواري كرد : بعد از انجام اعمال خوب و شرايط مطلوب زايران كشورمان در مكه مكرمه ؛ حجاج ايراني اقامت خوبي را در مدينه منوره داشته باشند.

86 هزار و 300 زاير ايراني در مناسك حج ابراهيمي شركت كردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha