جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: سکوت مدعیان حقوق بشر که فریادهای حقوق بشری آنها گوش فلک را کر کرده است، در مساله کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار موجب تاسف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو، امروز در جمع اساتید و کادر علمی مدرسه علمیه فاطمیه قزوین به کشتار مسلمانان میانمار اشاره کرد و گفت: سکوت مدعیان حقوق بشر که فریادهای حقوق بشری آنها گوش فلک را کر کرده، در مساله کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار موجب تاسف است.

وی با بیان این که مسلمانان باید دشمن مشترک خود را بشناسد و با وحدت و همبستگی مقابل دشمنان با اقتدار ایستادگی کنند، ادامه داد: امروز رهبر معظم انقلاب و محور اصلی وحدت هستند و ما باید با تبعیت از فرامین ایشان، به سمت جهانی عاری از ظلم حرکت کنیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین با بیان این که استعمارگران به دنبال لطمه زدن به اعتقادات ما هستند، از این رو م باید با تمام توان از اعتقادات خود دفاع کنیم، تصریح کرد: باید با تمام توان از ارزش های دینی و انقلابی دفاع کنیم.

حجت الاسلام کاظم لو ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید مدافع حرم به ویژه شهید حججی، گفت: دشمن در اتاق فکر خود به این نتیجه رسیده که تنها تفکری که می تواند طومار استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل را درهم بپیچد، تفکر شیعه است که مبتنی بر فرهنگ جهاد و شهادت است، لذا برای مقابله با آن دست به هر توطئه ای میزند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha