پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد-دیدار جمعیت دفاع از فلسطین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اهمیت فلسطین و مسجدالاقصی از منظر تاریخی و اسلامی، گفت: امروزه تاکید بر موضوع فلسطین فقط به علت مسائل مذهبی نیست و اگر جهان اسلام در مقابل خوی استکبارگری صهیونیست جهانی ایستادگی نکند، به زودی نوبت به همه سرزمین های اسلامی و غصب آن ها خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در دیدار اعضای هیئت اجرایی دفاع از ملت فلسطین استان اصفهان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر به تبیین مسائل فرهنگی پیرامون مسئله فلسطین پرداخت و بر لزوم ایجاد تشکل های مختلف و آگاهی بخشی به آحاد جامعه و رسالت ویژه  طلاب در این رابطه تاکید کرد.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اهمیت فلسطین و مسجدالاقصی از منظر تاریخی و اسلامی، افزود: امروزه تاکید بر موضوع فلسطین فقط به علت مسائل مذهبی نیست و اگر جهان اسلام در مقابل خوی استکبارگری و ستیزه جویی صهیونیست جهانی ایستادگی نکند، به زودی نوبت به همه سرزمین های اسلامی و غصب آن ها خواهد رسید.

امام جمعه اصفهان، وجود پایگاه های نظامی متعدد آمریکا در منطقه را مؤید همین امر دانست و ادامه داد: بهترین عبارت برای بیان اهداف تجاوزگرایانه ی رژیم صهیونیستی همان تعبیر حضرت امام خمینی(ره) است که این رژیم را به غده سرطانی و نابودگر تشبیه کردند.

دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان اصفهان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر نقش مهم روحانیت و طلاب در آگاهی بخشی به مردم در مورد قضیه فلسطین، گفت: اگر طلاب و روحانیون به صورت مستمر و همیشگی بخشی از صحبت های خود را به امر تبیین اهمیت حمایت از مقاومت و فلسطین اختصاص دهند، جریان های فرهنگی ضد صهیونیستی با سرعت و قدرت بیشتری رشد خواهد کرد و یک آگاهی و همبستگی فراگیر در میان مردم شکل خواهد گرفت.

وی به اهمیت حمایت از حرکت های شکل گرفته مردمی در راستای اهداف جمهوری اسلامی، مانند تاسیس این جمعیت تاکید کرد و افزود: طبق فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری، هر کس به اندازه ی توان باید در ایجاد و تداوم این مسیر کمک نماید.

گفتنی است، جمعیت دفاع از ملت فلسطین به عنوان یک سازمان مردم نهاد ایرانی در سال 1379 توسط جمعی از دلسوزان نظام تاسیس شد و به ریاست دکتر زهرا مصطفوی، صبیه حضرت امام خمینی(ره) به فعالیت خود جهت روشنگری پیرامون قضیه فلسطین ادامه می دهد. این جمعیت چندی است که ایجاد شعبات و دفاتر خود را در سراسر کشور با هدف تعمیم اطلاع رسانی در خصوص مسئله فلسطین و آزادی قدس به عنوان قبله اول مسلمانان جهان در دستور کار قرار داده و راه اندازی دفتر این جمعیت در استان اصفهان از جمله این فعالیت ها است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha