شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حزب الله لبنان

حوزه/ حزب الله لبنان، جنایت های مرتکب شده علیه مسلمانان "روهینگا" در میانمار را که منجر به قربانی شدن هزاران نفر و آواره شدن ده ها هزار نفر شده را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان، جنایت های مرتکب شده علیه مسلمانان "روهینگا" در میانمار را که منجر به قربانی شدن هزاران نفر و آواره شدن ده ها هزار نفر شده و همچنین سکوت بین المللی در برابر این جنایت را محکوم کرد.

حزب الله اشاره کرد: این انسان های مظلوم که در معرض وحشتناک‌ترین کشتار قرار می گیرند، قربانی رژیم جنایتکار میانمار و توطئه بین المللی به ویژه مستکبرین علیه آنان و علیه مسلمانان در سرتاسر جهان هستند؛ مستکبرانی که در سرتاسر دنیا حضور پیدا می کنند و زمانی که حوادث منافع آنان را در خطر می اندازد، خود را کنار می کشند و از کشتار ملت ها و ضایع شدن حقوق زنان و کودکان دم بر نمی آورند.

حزب الله در بیانیه خود تصریح کرد: صحنه های دردناکی که رسانه از کشتار های ایالت "آراکان" به نمایش می گذارند، نشان از عمق کینه ای دارد که مسئولین رژیم میانمار و کسانی که از قدرت های جهانی از جمله رژیم صهیونیستی حمایت می شوند، نسبت به مسلمین دارند؛ رژیم صهیونیستی که نه تنها به مسلح کردن ارتش جنایتکار این کشور اکتفا نمی کند بلکه تمام سلاح های لازم را برای تداوم جنایت آنها فراهم می کند.

حزب الله از تمام قدرت های زنده و آگاه در امت اسلامی و جهان خواست تا در برابر کشتار دسته جمعی مردم مظلوم منطقه "آراکان" فریاد بر آورند و با تمام توان برای بیان مظلومیت آنان و فشار بر قدرت ها برای برداشته شدن ظلم از آنان و آزادیشان از این کابوس مصیبت بار که از آن رنج می برند، تلاش کنند تا شاهد یکی از وحشتناکترین جنایت های عصر حاضر نباشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha