شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به استقبال جوانان و نوجوانان از منابر و مجالس، گفت: پیامبر اکرم (ص) رمز و راز اثرگذاری مطالب را در مفید بودن آن برای مخاطب می‌داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، صبح امروز در دومین جلسه کارگاه آموزشی «شیوه‌های تبلیغ دین در فضای مجازی» که با حضور بانوان مبلغه، در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی یزد برگزار شد، گفت: در زمانی زندگی می‌کنیم که چه بخواهیم و چه نخواهیم فرزندان به پدر و مادر خود شباهتی ندارند، بلکه به زمان مشابهت پیداکرده‌اند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بابیان اینکه خانواده ها اکنون در تربیت فرزندان خود با چالش‌هایی روبه‌رو هستند، افزود: اگر قرار است تبلیغات ما اثرگذار باشد باید ابزار زمان را شناخته و از آن درست بهره مند شویم.

وی تصریح کرد: هر چه توانایی ما در استفاده از دانش و فناوری‌های روز بیشتر باشد بهتر می‌توانیم بر مخاطبان خود اثرگذار گذاشته و آن‌ها را با خود همراه کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به استقبال جوانان و نوجوانان از منابر و مجالس، گفت: پیامبر اکرم (ص) رمز و راز اثرگذاری مطالب را در مفید بودن آن برای مخاطب می‌داند.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی با اشاره به رشد روزافزون شبکه‌های اجتماعی در جامعه، اظهار داشت: ما باید ابتدا رسانه‌ها را بشناسیم و بالاتر از آن جریان‌های فکری رسانه‌ ای را مورد توجه قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: همان گونه که در خرید و مطالعه یک کتاب موارد مختلفی را مورد توجه قرارمی دهیم در استفاده از شبکه‌های اجتماعی هم باید به مسائلی مانند افراد عضو آن، محتوا، و. .. توجه داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان با اشاره به شهادت شهید حججی به دست گروه‌های تکفیری، گفت: پخش تصاویر مربوط به اسارت شهید حججی در شبکه‌های اجتماعی شور وصف‌ناپذیری را در جامعه ایجاد کرد که این از اثرات مثبت شبکه‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha