شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شرکت مشهور شکلات بلژیکی

حوزه/ یک شرکت تولیدکننده شکلات‌های بلژیکی که پیش از این شکلات‌های پرالین بادامی دارای الکل تولید می‌کرد، خط تولید این شکلات‌ها را به طور کامل در تمام شعباتش متوقف ساخت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از rt، شرکت مشهور تولید کننده شکلات بلژیکی به طور کامل حلال می‌شود. گودیوا، شرکت تولید کننده شکلات بلژیکی که یکی از معروف‌ترین و لذیذترین شکلات‌ها را تولید کرده و در تمام دنیا شناخته شده است، خط تولید شکلات‌های پرالین بادامی الکلی را به طور کامل متوقف ساخته است.
چند روز پیش مقامات شرکت شکلات سازی گودیوا اعلام کردند خط تولید محصولاتی که مشروبات الکلی در ساخت آن‌ها به کار می‌رود، از ماه آوریل 2017 به طور کامل متوقف شده است. مدیر گودیوا در این باره به خبرگزاری‌های محلی بلژیک گفت: استراتژی ما این است که محصولات‌مان را برای همه تولید کنیم و شکلات پرالین دارای الکل تنها مورد مصرف بزرگسالان است و کودکان قادر به خوردن آن نیستند.
وی افزود: ما می خواهیم محصولات‌مان را به شیوه ای جهانی و به وسیع ترین گسترده مخاطبین ارائه دهیم
گودیوا، که یک تولید کننده شکلات برجسته و شناخته شده در بلژیک می‌باشد، در سال 1926 در بروکسل تاسیس شده و یکی از محبوب‌ترین شکلات‌های اروپایی را تولید می‌کند. این شرکت در سال 2007 توسط یک شرکت ترک با نام یلدیز هولدینگ خریداری شد.
گفتنی است شرکت شکلات گودیوا در حال حاضر در بیش از 80 کشور در جهان شعبه داشته، و بیش از 450 بوتیک و مغازه در سرتاسر دنیا دارد. به گزارش رسانه‌های بلژیکی تولید شکلات الکلی در حال حاضر در تمام شعبات و بوتیک‌های گودیوا متوقف شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha