چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بحرانی مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر

حوزه/ حجت الاسلام بحرانی، شرکت فعال طلاب در جشنواره های علمی علامه بلادی بوشهری(ره) و علامه حلی(ره) و نیز طراحی نشریه دیواری «سفیر قلم» را از برنامه های پژوهشی طلاب مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیّر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از  بوشهر، حجت الاسلام ابراهیم بحرانی، امروز در نشستی با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر، تعداد طلاب جذب شده امسال در مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر را 11 نفر عنوان کرد و گفت: با تلاش های صورت گرفته پس از برگزاری آزمون های کتبی و شفاهی و نیز برگزاری دوره های میثاق طلبگی و اختبار و تثبیت نهایتاً تعداد 11 طلبه جدید در این مدرسه مشغول به تحصیل شدند.

مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر به ارائه آماری از تعداد طلاب و اساتید مدرسه پرداخت و بیان داشت: تعداد 51 طلبه در 5 پایه تحصیلی در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند که 6 استاد تمام و پاره وقت عهده دار تدریس این طلاب می باشند.

وی با اشاره به برخی برنامه های تدارک دیده شده برای طلاب گفت: توجه به کلام الله قرآن مجید امسال در این مدرسه جدی تر شده و قرار است به صورت روزانه یک از ساعت از وقت طلاب به یادگیری قرآن کریم پرداخته شود.

حجت الاسلام بحرانی، هدف از انجام این کار را ایجاد فضای قرآنی در بین طلاب و مدرسه عنوان کرد و بیان داشت: انس با قرآن تاثیر بسزایی در تقویت روحیه معنوی طلاب و زندگی آنان خواهد داشت.

مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر به بیان برخی فعالیت های تبلیغی توسط طلاب مدرسه پرداخت و گفت: حضور طلاب در مساجد شهر و بیان احکام بین دو نماز یکی از مهمترین کارهای تبلیغی است.

وی از برگزاری دوره آشنایی کار با رایانه ویژه طلاب مدرسه خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته این دوره برگزار شد و امسال نیز بنا است مرحله دوم آن را در مدرسه برگزار کنیم.

حجت الاسلام بحرانی، شرکت فعال طلاب در جشنواره های علمی علامه بلادی بوشهری(ره) و علامه حلی(ره) و نیز طراحی نشریه دیواری «سفیر قلم» را از جمله برنامه های پژوهشی طلاب مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر عنوان کرد.

مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر برگزاری کلاس های بصیرتی و اخلاق، دوره آشنایی با دفاع مقدس، برگزاری اردوهای درون استانی و برون استانی را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده امسال برای طلاب عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha