جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 425216
۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
بحرینی مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان از تربیت طلاب قرآنی و پژوهشگر در این مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام محمد جواد بحرینی، امروز در جمع خبرنگاران، توجه به قرآن کریم را یکی از مهمترین برنامه های امسال مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان اعلام کرد و گفت: روزانه برای هر کدام از پایه های این مدرسه یک ساعت برنامه قرآنی در نظر گرفته شده است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان با اشاره به برنامه های پژوهشی این مدرسه برای طلاب گفت: پژوهش های صورت گرفته توسط طلاب را ساماندهی کردیم و راستای رشد و ارتقای طلاب در امر پژوهش طراحی نشریه دیواری و شرکت در جشنواره های علمی علامه بلادی بوشهری(ره) و علامه حلی(ره) مد نظر است.

وی به برخی برنامه های تهذیبی مدرسه سفیران هدایت براز جان اشاره کرد و گفت: تفسیر یک حدیث و یا آیه ای از قرآن کریم توسط اساتید در کلاس های درس، حضور منظم اساتید در خوابگاه ها با هدف آشنایی و ایجاد روابط صمیمی بین طلاب و استاد از جمله برنامه های تهذیبی است.

حجت الاسلام بحرینی به تعداد طلاب جذب شده امسال در مدرسه علمیه سفیران هدایت پرداخت و گفت: امسال تعداد 10 طلبه جدید در این مدرسه جذب شده است که با احتساب این طلاب تعداد 65 طلبه در مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان مشغول به تحصیل هستند و 11 استاد  تمام و پاره وقت نیز تدریس آنان را بر عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha