پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ احمد القطان

حوزه/ شیخ احمد قطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" لبنان در دفتر خود منطقه "برالیاس" از شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت استقبال کرد و پیرامون مسائل روز منطقه صحبت کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ احمد قطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" لبنان در دفتر خود منطقه "برالیاس" از شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت استقبال کرد و پیرامون مسائل کنونی صحبت کردند.

شیخ قطان در این دیدار گفت: امتداد مقاومت از منطقه "البقاع" تا شمال و جنوب، بیروت تا تمام استان ها و روستا های لبنان است و جنبش های مقاومت در هر مکان به ویژه در فلسطین، نبض انسان های شریف و آزاده در سرتاسر جهان می باشد.

شیخ قطان افزود: سخنان اخیر سید حسن نصر الله بیانگر دیدگاه ها و آرمان های تمامی آزادگان لبنان و جهان است؛ چرا که سخنان سید نصر الله بر وحدت امت اسلامی و وحدت ملی و اسلامی مردم لبنان تاکید دارد و نشانگر این است که تمام اتهاماتی که به سید نسبت داده می شود، اتهاماتی حیله گرانه و باطل است؛ برای اینکه تنها کسی که برای وحدت ملی و اسلامی لبنان تلاش می کند، فقط حزب الله و سید حسن نصر الله است.

وی بر لزوم حفظ معادله «ملت، ارتش و مقاومت» تاکید کرد و گفت: این تنها معادله ای است که لبنان از طریق آن قدرتمند می ماند و می تواند با هرگونه تهدید خارجی به ویژه رژیم صهیونیستی و دشمن تکفیری مقابله کند.

شیخ عبد الرزاق: سخنان اخیر سید نصر الله، سخنی درست و در مسیر امت است

شیخ عبد الرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت بر ضرورت وحدت اسلامی میان امت اسلامی تاکید کرد و علما و روحانیون دینی را به سخنرانی وحدت گرایانه فراخواند؛ چرا که سخنرانی فتنه انگیز یا طایفه ای تنها خدمت به دشمنان امت و دین است.

وی به ارتش و مقاومت لبنان در تحقق پیروزی بزرگ تبریک گفت و آن را پیروزی تمامی عرب ها و مسلمین دانست.

شیخ عبد الرزاق با اشاره به اینکه سخنان اخیر سید حسن نصر الله، سخنی درست و در مسیر امت است، از همگی خواست تا با دید مثبت سخنان سید نصر الله را بررسی کنند؛ چرا که سید نصر الله رهبری همسطح با امت است.

وی خطاب به کسانی که تلاش می کنند این پیروزی را مخدوش کنند، گفت: آنچه که شما انجام می دهید، کار بیهوده ای است برای این که این پیروزی برای عرب ها و مسلمین است.

شیخ عبد الرزاق از همگی خواست تا از ارتش و مقاومت حمایت کنند که این دو مایه عزت و کرامت امت هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha