شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست معاونان پژوهش مدارس علمیه کاشان

حوزه/ اولین نشست معاونان پژوهش مدارس علمیه شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق با هدف هماهنگی وبرنامه ریزی برای پژوهش سالانه، در مدیریت حوزه علمیه کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام مهدی اسماعیلی، در این جلسه، ضمن ارائه گزارشی از بخش پژوهشی حوزه علمیه کاشان با اشاره به لحاظ نمودن 17 عنوان کاری معاونت پژوهش در سال جاری، گفت: آموزش و پژوهش، احیای کتابخانه ها، کتاب شناسی قوی، برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی، جشنوراه علامه حلی، جشنواره حوزه انقلابی در مدرسه المهدی آران و بیدگل، نشریه پژوهشی مدارس و پژوهش های خرد، از مهمترین عنوان های کاری معاونت پژوهش های مدارس علمیه منطقه کاشان در سال جاری می باشد.

برگزاری ارودهای کتاب شناسی

وی با تاکید بر لزوم برگزاری ارودهای کتاب شناسی توسط معانان پژوهشی مدارسه علمیه منطقه کاشان، گفت: در این اردو، طلاب با حضور در کتابخانه های قدیم و جدید با منابع علمی آشنا می شوند.

معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان با بیان این که در سال جاری برای یکی از دروس طلاب الزاما 5 نمره پژوهشی داده می شود، ادامه داد: درسال جاری طلاب درحین تحصیل باید کیفیت را به کمیت ترجیح دهند.

توزیع کتاب از ابتدای شروع سال تحصیلی درمدارس علمیه کاشان

وی، توزیع کتاب در زمینه های مختلف از ابتدای شروع سال تحصیلی جدید در مدارس علمیه منطقه کاشان را ازمهمترین اقدامات معاونت پژوهش حوزه علمیه کاشان برشمرد و با تاکید بر محوریت قراردادن آموزش پژوهش محور درمدارس، گفت: با توجه به این که در نظام جدید پایه دوم آموزش پژوهش به عنوان درس رسمی دیده شده و طلاب الزاما باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

برپایه این گزارش، در این جلسه  مقرر شد جلسه کارگاهی آموزش ارزیابی هم برای معاونان پژوهشی مدارس علمیه منطقه کاشان برگزار شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha