جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد حسنی رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ مدیر انتشارات کتاب مسجد مقدس جمکران بابیان اینکه کتاب «دخیل عشق» برای پنجمین دوره مسابقه کتابخوانی «کتاب و زندگی» انتخاب شده است، گفت: دخیل عشق داستان پاک عاطفی است که مضمون عاشقانه و عارفانه داشته و ابعاد اجتماعی، سبک زندگی و موضوع دفاع مقدس در آن گنجانده شده است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  دکتر محمد حسنی با بیان اینکه در چندماه گذشته برنامه بررسی کتب انتشارات مسجد مقدس جمکران انجام شده است، اظهار کرد: این برنامه به منظور قرارگیری کتاب مناسب انتشارات در مسابقات «کتاب و زندگی» صورت گرفته است.

 وی با اشاره به اینکه کتاب های انتشارات جمکران به طور خودجوش توسط برخی افراد معرفی شده است، افزود: افرادی که مروج امر کتاب خوانی بوده اند کتاب هایی را برای ایام یا موقعیت های خاص انتخاب و معرفی کرده اند.

 حسنی با تاکید براینکه رسانه ها در ترویج کتاب خوانی نقش موثری دارند، تصریح کرد: در این مدت متوجه شدیم کتاب هایی که توسط رسانه ها و یا در نماز جمعه تبلیغ شده اند تاثیرگذاری بالایی داشته اند.

 وی با اشاره به اینکه تلاش بسیاری به جهت بالابردن کیفیت کتاب ها در انتشارات کتاب جمکران شده است، ادامه داد: سعی ما براین بوده تا با افزایش سطح کیفی کتب به ترویج آن کمک کنیم که خوشبختانه تاثیر آن در رسانه ها و مجامع مربوطه قابل مشاهده است.

 مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران بابیان اینکه کتاب «دخیل عشق» برای پنجمین دوره مسابقه کتابخوانی «کتاب و زندگی» انتخاب شده است، ابراز کرد: مذاکراتی میان نویسنده و مجمع ناشران انقلاب اسلامی در این زمینه صورت گرفته و اصلاحات لازم مورد توجه قرار گرفت.

 وی خاطرنشان کرد: در جلسات متعددی که در این زمنیه برگزار شد نیز به مواردی چون فرآیندهای مربوط به چاپ، ترویج و اطلاع رسانی، حمایت های مالی و غیره پرداخته شد.

 حسنی با اشاره به اینکه کتاب دخیل عشق به قلم مریم بصیری در ۲۷۶ صفحه به چاپ رسیده است، عنوان کرد: دخیل عشق داستان پاک عاطفی است که مضمون عاشقانه و عارفانه داشته و ابعاد اجتماعی، سبک زندگی و موضوع دفاع مقدس در آن گنجانده شده است.

 وی با تاکید براینکه این دوره از مسابقه با یاد شهید محسن حججی برگزار شده است، گفت: این شهید بزرگوار از مروجان اصلی پویش کتاب خوانی در کشور بودند که در دوره های قبلی نیز فعالیت چشمگیری داشته اند.

 مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه در دوره های قبل بیشتر جوایز به شرکت کنندگان نجف آبادی رسید، اظهار کرد: تلاش گسترده ایشان سبب شده بود تا معرفی کتاب و پویش کتابخوانی در این شهر به خوبی صورت گیرد.

 حسنی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه میتوانند به سایت Ketabzendegi.ir مراجعه کرده و پس از ثبت نام در سایت، در مسابقه شرکت کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha