چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کد خبر: 425308
۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
مُبلغ ممتاز استان یزد

حوزه/ با اعلام معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد «مبلغ ممتاز» استان در سال ۹۶ معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام محمد محسن حسینی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان یزد از انتخاب مبلغ نمونه استان یزد خبر داد و گفت:  هر ساله در بین مبلغین استان، هر کدام از مبلغینی که در فعالیت ها شرکت داشته و توانسته اند امتیازات لازم را کسب کنند به عنوان مبلغ برتر استان یزد معرفی می شوند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان یزد بابیان اینکه یک روحانی در سطح استان یزد به‌عنوان مبلغ نمونه در مدارس شهرستان‌ها انتخاب شد، تصریح کرد: حجت‌الاسلام ابراهیم تفکری به‌عنوان مبلغ نمونه استان انتخاب شده است.

وی به تشریح برخی از سوابق کاری این روحانی پرداخت و گفت: ابراهیم تفکری از سال ۸۹ در مدارس بافق به تبلیغ و مشاوره دانش‌آموزان مشغول بوده است.

این مقام مسئول افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی، قرآنی، ورزشی و معرفی چندین دانش‌آموز برای تحصیل در حوزه علمیه در مقاطع مختلف اکثر مدارس این شهرستان، از اقدامات انجام‌شده توسط این مبلغ نمونه است.

حجت‌الاسلام حسینی پور بابیان اینکه هرساله توسط این روحانی در پانزده مدرسه‌ این برنامه‌ها اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: بیان احکام و بیان مسائل اعتقادی به روش‌های گوناگون، برگزاری اردوهای درون مدرسه‌ای بین دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات فوتبال، تنیس و والیبال از دیگر اقدامات انجام‌شده توسط حجت‌الاسلام تفکری است.

وی با اشاره به اینکه این روحانی مبلغ مدرسه امین در شهرستان بوده است، تصریح کرد: تنها مدرسه امین در بافق دبیرستان شاهد شهید رجایی است که با توجه به نیاز و ضرورت، این روحانی در دیگر مدارس بافق هم حضور پیداکرده است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha