پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 425309
۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
شیخ خالد عطیه و شیخ اکرم کلش

حوزه/ روز گذشته شیخ خالد العطیة رئیس بعثه حج عراق و شیخ اکرم کلش رئیس بعثه حج ترکیه در دیدار با هم بر ضرورت توسعه و تقویت روابط میان دو کشور تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» روز گذشته شیخ خالد العطیة رئیس بعثه حج عراق و شیخ اکرم کلش رئیس بعثه حج ترکیه در دیدار با هم بر ضرورت توسعه و تقویت روابط میان دو کشور تاکید کردند.

شیخ عطیه در این دیدار گفت: دو ملت عراق و ترکیه روابط دینی و تاریخی عمیقی و منافع مشترکی با هم دارند و بسیار مهم است که این روابط توسعه یافته و تقویت شود.

وی افزود: حج فرصت خوبی برای دیدار و آشنایی و ارتباط ملت های اسلامی است و ما امیدواریم که صلح و دوستی در همه کشورهای اسلامی و جهان حاکم شود و مسلمانان بر اساس محبت و برادری با هم متحد شوند و تمام جلوه های بد و منفی از ملت های مسلمان زدوده شودکه یکی از زشت ترین جلوه های بد در میان مسلمانان گروه های تروریست هستند که تمام جهان را به فساد و تباهی کشیده اند.

در این دیدرا رئیس بعثه حج ترکیه نیز تاکید کرد: ترکیه و عراق دو کشور برادر هستند که منافع مشترکی دارند و این دیدار ها می تواند موجب تقویت روابط دو کشور بشود زیرا عراق از مهم ترین مراکز تمدن اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha