پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خطبه

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری مسابقه اینترنتی خطبه غدیر برای خواهران طلبه این استان خبر داد.

خانم سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد از برگزاری مسابقه اینترنتی غدیر برای خواهران لرستانی خبر داد و گفت: سؤالات مسابقه خطبه غدیر در سایت معاونت فرهنگی بارگذاری شده و خواهران طلبه مدارس علمیه می توانند با مراجعه به سایت به سؤالات پاسخ دهند .

وی با اشاره به اینکه در دهه ولایت جشن های عید سعید غدیر با سخنرانی مبلغان در مدارس علمیه خواهران استان برگزار می شود، افزود: برگزاری گفتمان های پرسش و پاسخ پیرامون واقعه غدیر، بیان آثار و برکات واقعه غدیر و نقش آن در سعادت انسان از جمله برنامه های محوری این روز در مدارس علمیه است .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به نقش مبلغان در تبلیغ و تبیین دهه ولایت، اظهار کرد: مبلغان باید با تمام توان در انجام رسالت تبلیغی خود که رساندن پیام غدیر  از مهمترین آنها است، کوشا باشند .

عزیزی در پایان اگفت: غدیر دهه امامت و ولایت است و بی شک تبیین این واقعه تاریخی در جهان امروز می تواند خنثی کننده نقشه های شوم دشمنان علیه نسل جوان باشد .

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha