شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کالایانا ویپاتی پومی پراتس  سفیر تایلند

حوزه / پومی پراتس گفت: در آیین ما، بهانه های دینی برای خشونت و قتل پیروان سایر ادیان محکوم و ممنوع است و پادشاهی تایلند نیز خواستار پایان درگیری های مذهبی در کشور میانمار است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، سفیر تایلند در تهران امروز در دیدار با آیت اله اعرافی مدیر حوزه های علمیه که در قم برگزار شد،  با ابراز خرسندی از حضور در جامعه المصطفی العالمیه و دیدار با آیت الله اعرافی، از خدمات جامعه المصطفی به طلاب و دانش پژوهان تایلندی تقدیر نمود.

وی با اعلام آمادگی سفارت تایلند برای افزایش همکاری در زمینه شکل گیری گفت وگو و تعاملات میان ادیانی، از گسترش فعالیت های جامعه المصطفی العالمیه در این کشور استقبال کرد.

کالایانا ویپاتی پومی پراتس همچنین با محکوم نمودن خشونت علیه مسلمانان در میانمار، خاطرنشان کرد: در آیین ما، بهانه های دینی برای خشونت و قتل پیروان سایر ادیان محکوم و ممنوع است و پادشاهی تایلند نیز خواستار پایان درگیری های مذهبی در کشور میانمار است.

سفیر تایلند در پایان خواستار همکاری جامعه المصطفی با این سفارت در زمینه ایجاد ارتباطات با مراکز علمی – دانشگاهی و راه اندازی کتابخانه به زبان تائی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha