جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 تصاویر/ پاسداشت عالمان دینی آران و بیدگل

حوزه/ حجت الاسلالم والمسلمین موسوی، عالمان دینی را پدران معنوی جامعه خواند و بر ادامه راه شهدا به ویژه شهدای روحانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلالم والمسلمین سید محمد موسوی، شب گذشته درمراسم پاسداشت۵۰ سال تلاش و مجاهدت عالمان و مبلغان دینی و گرامی داشت ۳۳ طلبه شهید آران و بیدگل، با تبریک عید سعیدغدیر، عالمان و مبلغان دینی را پدران معنوی جامعه خواند.

وی به نقش مردم این شهرستان در قیام  سال 42 در حمایت از امام راحل اشاره کرد  و گفت: مردم آران و بیدگل در آن زمان با رهبری عالمان و مبلغان دینی، به دفاع از مرجعیت و امام راحل حرکت کردند و مورد حمله دژخیمان رژیم ستمشاهی قرار گرفتند ودستگیر شدند.

امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه اکثر این عالمان و مبلغان دینی  برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران فرزندانشان را تقدیم اسلام و نظام کردند، افزود: با توجه به اینکه این عزیزان فرزندانشان را به مسلک و قرابانگاه عشق فرستادند، به گردن ما حق دارند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای روحانی خصوصا شهدای 17 شهریور و با بیان اینکه شهرستان آران وبیدگل با تقدیم بیش از 720 شهید گلگون کفنف به نسبت جمعیت، رتبه نخست ایثارگری در استان اصفهان را به خود اختصاص داده و دارالشهداء لقب گرفته است، گفت: این شهرستان  43 شهید روحانی تقدیم انقلاب کرده است.

امام جمعه آران وبیدگل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهدای روحانی، شهدای 17 شهریور و دفاع مقدس حق بزرگی به گردن ما دارند، باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha