جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله دری نجف ‌آبادی

حوزه/ آیت الله دری نجف آبادی با تاکید برلزوم آشنایی طلاب با زبان خارجی، بر ضروری بودن یادگیری زبان عربی وانگلیسی تاکید کرد و گفت: با توجه شرایط جهانی، طلاب باید ضمن تسلط کامل به زبان عربی، زبان های دیگر دنیا را هم یاد بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی، شب گذشته در جمع روحانیون و طلاب شهرستان آران  وبیدگل با تاکید براینکه طلاب باید در زمینه حفظ، قرائت و تفسیر قرآن تلاش کنند، گفت: با توجه به این که قرآن پایه و اساس تبلیغ دین می باشد، طلاب باید نسبت به قرآن انس و آشنایی کامل داشته باشند .

نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی، با بیان اینکه طلاب باید از فرصت طلایی تحصیل علم بیشترین بهربرداری را داشته باشند، افزود: قطعا اگرقدردان این فرصت ها باشیم خداوند متعال نیز به ما کمک خواهد کرد.

وی ، توکل به خداوند متعال و تبعیت از ولایت فقیه را  رمز پیروزی ملت مسلمان ایران  دانست و اظهار کرد: درحالی که باور نمی کردیم انقلاب اسلامی ایران به ییروزی برسد، امام راحل به کشوربرگردد و یا سید حسن نصرالله  با چنین قدرتی درمقابل اسرائیل بایستد ومنطقه شرق سوریه و لبنان را از وجود داعش پاکسازی کند و دیرالزور آزاد شود، اما در سایه  توکل به خداوند متعال، تبعیت از فرهنگ اهل بیت(ع) و ولایت فقیه، اتحاد وهمدلی مسلمانان چنین پیروزی هایی به دست آمده است.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان با تاکید برلزوم آشنایی طلاب با زبان خارجی، بر ضروری بودن یادگیری زبان عربی وانگلیسی تاکید کرد و گفت: با توجه شرایط جهانی، طلاب باید ضمن تسلط کامل به زبان عربی، زبان های دیگر دنیا را هم یاد بگیرند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha