جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسلمانان میانمار

حوزه/ بسیج مدرسه معصومیه از وزارت امور خارجه و قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران درخواست دارد تا تمامی تلاش خود را جهت توقف هرچه سریعتر این فاجعه انسانی و پیگیری حقوقی فجایع صورتگرفته به کار بندد تا بیش از این شاهد وقوع این جنایتهای وحشیانه نباشیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن بیانیه بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم در محکومیت خشونتها علیه مسلمانان میانمار به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خشونتهای وحشیانه افراطیون بودایی نسبت به مسلمانان میانمار در سایه سکوت مدعیان حقوق بشر در حالی صورت میپذیرد که هر روز شاهد وقوع فجیع ترین جنایتها بر ضد مسلمانان مظلوم این کشور هستیم.
تخریب منازل و به آتش کشیدن آنها و آواره شدن هزاران مسلمان و سوزاندن و سربریدن کودکان و بزرگسالان ایشان، نسل کشی آشکاری است که با همکاری دولت و ارتش این کشور و با ممانعت از ورود کمکهای بشر دوستانه و نیز سانسور رسانه ای این فجایع جانکاه صورت میپذیرد.
گفته ها حاکی از آن است که تمامی این خونریزیها با تحریک و حمایتهای رژیم منحوس صهیونیستی در حال انجام میباشد.
بسیج مدرسه علمیه معصومیه ضمن محکومیت شدید این جنایتها از تمامی دولتها و مردم آزادیخواه جهان درخواست مینماید تا با همراهی این مسلمانان مظلوم از هر گونه کمک به ایشان دریغ ننمایند وهمچنین از وزارت امور خارجه و قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران درخواست دارد تا تمامی تلاش خود را جهت توقف هرچه سریعتر این فاجعه انسانی و پیگیری حقوقی فجایع صورتگرفته به کار بندد تا بیش از این شاهد وقوع این جنایتهای وحشیانه نباشیم.
۱۶ شهریور 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha