چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 425580
۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
نمایشگاه غدیر

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خواهران کرمانشاه از برپایی نمایشگاه «ایستگاه جهادی غدیر» از سوی بسیج طلاب خواهران و با همکاری بنیاد بین المللی غدیر خبر داد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خواهران کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از برگزاری نمایشگاهی با عنوان «ایستگاه جهادی غدیر» به مدت سه روز در پارک شرقی کرمانشاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه با مدیریت بسیج طلاب خواهران و با همکاری معاونت فرهنگی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه و نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر برگزار شد.

خانم باتمانی با تأکید بر اینکه این نمایشگاه صرفا با نیرو های طلبه برگزار شد، هدف از برگزاری نمایشگاه را به عرصه کشاندن طلاب در جامعه به منظور تبلیغات اسلامی و مذهبی، پر کردن خلاء های فکری مردم با توجه به نوع ادبیات آن ها و زدودن آسیب های اجتماعی و نیز ترویج فرهنگ غدیر عنوان کرد.

وی افزود: غرفه های این نمایشگاه شامل غرفه کودکان، مشاوره، پاسخگویی به شبهات، احکام مصور، کار آفرینی و محصولات هنری و فرهنگی می شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خواهران کرمانشاه با اشاره به حضور گروه های نمایشی از صدا و سیما و برگزاری مسابقاتی ویژه کودکان، گفت: در این نمایشگاه به دنبال این بودیم شادی را توأم با شئونات اسلامی و بدون آلات لهو و لعب به منظور الگوسازی نشاط اسلامی برگزار نماییم.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه به موضوعات روز همچون حجاب، مدافعین حرم، برجام و... نیز پرداخته و مسابقاتی با موضوعات روز و غدیر خم ویژه بزرگسالان برگزار شد.

خانم باتمانی این اقدام را اولین تجربه حوزه علمیه خواهران و مصداقی از اقدام آتش به اختیار دانست و نسبت به تداوم و اجرای برنامه های مشابه ابراز امیدواری کرد.

به گفته معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خواهران کرمانشاه این نمایشگاه روزانه به طور میانگین دارای 1000 نفر بازدید کننده بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha