جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهربازی معارفی در مشهد مقدس

حوزه/ مدیر روابط عمومی شهربازی معارفی از برگزاری نمایشگاه بازی و دانایی متشکل از شهربازی معارفی و نوشت افزار ایرانی-اسلامی در حرم مطهر امام رضا(ع) خبر داد.

احمد بهشتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از برگزاری شهربازی معارفی در حرم علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد و گفت: جمعی از طلاب مدرسه علمیه حقانی در سال 1382 با احیای مسجد محمودیه در قم، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان را تأسیس کردند که در این مؤسسه، طرحی به نام شهربازی معارفی، ابداع و راه اندازی شده است.

*بازدید ۳۰۰ هزار نفر از شهربازی معارفی در طول مدت سه سال

وی اظهار داشت: نخستین اجرای شهربازی معارفی در نوروز 1392 در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) بوده که پس از دو سال اجرا در این آستانه مقدسه، در استان بوشهر نیز به اجرا در آمد و در سه سال برگزاری این شهربازی، قریب به 300 هزار نفر از آن بازدید کردند.

مدیر روابط عمومی شهربازی معارفی ابراز داشت: بازی های زنبور عسل و خانه فوم برای خردسالان، بازی های کاروان زیارت، کشتی حضرت نوح، صخره نوردی، بازیافت، شهر علم، دشمن شناسی، آتش نشان و شهرک ترافیک برای کودکان و بازی های راه رسیدن، اتاق عمل و ماجراجو برای نوجوانان از جمله بازی هایی است که در این شهربازی ارائه می گردد.

بهشتی خاطرنشان ساخت: در این شهربازی احکام کاربردی، قصص انبیا، قصه های تاریخ اسلام، قصه های ایرانی، مفاهیم شهروندی و مبانی اعتقادی نیز در قالب بازی و سرگرمی ارائه می شود.

وی تصریح کرد: طلاب و روحانیون، محورهای اصلی شهربازی معارفی بوده و بازی های آنان را طراحی می کنند.

مدیر روابط عمومی شهربازی معارفی بیان داشت: این شهربازی میزبان افراد سه تا 17 سال بوده و خانواده های آنان نیز از این شهربازی بازدید می کنند.

*برگزاری نمایشگاه بازی و دانایی در حرم امام رضا(ع)

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان قم و شهربازی معارفی از برگزاری نمایشگاه بازی و دانایی در مشهد مقدس خبر داد و گفت: این نمایشگاه با برگزاری شهربازی معارفی و نوشت افزار ایرانی-اسلامی از ششم شهریورماه سال جاری آغاز شده و تا سی ام این ماه ادامه خواهد داشت.

بهشتی اظهار داشت: این نمایشگاه در حرم مطهر رضوی، باب الجواد(ع) یا از مسیر پارکینگ شماره یک، نمایشگاه دائمی آستان قدس رضوی در حال برگزاری بوده و علاقمندان از ساعت 10 الی 14 و 16:30 الی 22 می توانند از آن بازدید داشته باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha