جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله  علوی گرگانی

حوزه/ رئیس ستاد کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی استان قم،برگزاری این کنگره را گامی در جهت توسعه و تعمیق باورداشت ایمانی و ایثار و شهادت در جامعه ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر محمدرضا یوسفی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان قم با حضرت آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد گفت: کنگره بزرگداشت شهدای دانشجو باهدف توسعه و تعمیق ارزش های والای دینی شکل گرفته است.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف این کمیته تجدید میثاق با شهدا از یکی از اهداف مسئولان دانشگاه است؛ انتقال فرهنگ شهدا به جامعه کنونی و جوانان یکی دیگر از رسالت‌های مهم مسئولان این مجموعه است که امیدواریم بتوانیم هرچه بهتر در این زمینه عمل کنیم.

یوسفی افزود: برنامه‌ها در کنگره به‌گونه‌ای طراحی‌شده که رنگ و بوی حسینی و عاشورایی تمام فضای دانشگاه را فرابگیرد، همچنین نصب تمثال شهدا در ورودی کلاس‌ها، ترویج سبک زندگی شهدای دانشجو و فعالیت در گسترش فرهنگ نماز ازجمله برنامه‌هایی بوده که در این رابطه انجام‌شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم عنوان کرد: نام‌گذاری بلوار در دانشگاه به نام نماز و دریافت لوح تقدیر به علت شرکت گسترده در نماز جماعت ازجمله برنامه‌هایی بوده که در این مجموعه اجرا و موردتوجه قرارگرفته شده است.

وی تصریح کرد: کنگره شهدای دانشجو استان قم با حضور دانشجویان و خانواده‌های شهدا 24 مهرماه در قم برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha