جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام یوسف جمالی -مدیر حوزه خواهران بوشهر

حوزه/ دبیر سومین کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) از فراهم شدن امکان شرکت دانشجویان استان بوشهر در جشنواره علامه بلادی بوشهری(ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، جلسه هماهنگی اعضای کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره)، پیش از ظهر امروز در دفتر ستاد اقامه نماز بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف جمالی در این جلسه به چگونگی برگزاری این کنگره اشاره کرد و گفت: یکی از تفاوت های برگزاری سومین کنگره علامه بلادی بوشهری با کنگره های قبل این است که در این کنگره علاوه بر طلاب و روحانیان، دانشجویان استان بوشهر نیز می توانند آثار خود را به دبیرخانه ها ارسال کنند.

دبیر سومین کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) افزود: سال گذشته فقط طلاب و روحانیان استان و نیز طلاب و روحانیان بوشهری در سایر استان می توانستند در این کنگره شرکت کنند.

وی با بیان اینکه تعداد سه دبیرخانه آثار شرکت کنندگان این کنگره را دریافت خواهند کرد ابراز داشت: دو دبیرخانه در مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران و یک دبیرخانه نیز در شهر قم استقرار دارند که شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به دبیرخانه های این کنگره ارسال کنند.

حجت الاسلام جمالی، مهلت ارسال آثار به کنگره علامه بلادی بوشهری را حداکثر تا 10 آبان سال 1396 عنوان کرد و ابراز داشت: افزود: طلاب، روحانیان و دانشجویان استان بوشهر می توانند آثار خود را در قالب کتاب، مقاله و پایان نامه به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

دبیر سومین کنگره علامه بلادی بوشهری(ره)، زمان برگزاری کنگره را آذر ماه امسال عنوان کرد و گفت: این کنگره با حضور میهمانان و شخصیت های برجسته حوزوی در مصلی جمعه بوشهر برگزار می شود.

گفتنی است، در این جلسه اعضای دبیرخانه سومین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) به بیان نقطه نظرات خود پیرامون نحوه برگزاری این کنگره به لحاظ کمی و کیفی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha