پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، ولایت را حجت سیاسی الهی خواند و گفت: ولایت مداری رمز موفقیت کشور است و دشمنان نیز از همین موضوع هراس دارند و تلاش می کنند با ترفندها و توطئه های گوناگون به حریم ولایت آسیب بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در مراسم عمامه گذاری 7 نفر از طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان، با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ولایت مداری، تصریح کرد: ایستادگی ایران اسلامی در برابر دشمن و ابرقدرت‌ها به دلیل وجود ولایت و ولی‌فقیه است که نباید این عامل مهم ماندگاری انقلاب در ناملایمات، به فراموشی سپرده شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اطاعت از ولایت فقیه از اهم واجبات است و بدون تردید باید تمامی لایه های خواص، عرصه های مدیریتی و خدماتی جامعه در مسیر اندیشه های ولایی قرار گیرد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تاکید کرد: در شرایط کنونی تنها راه اوج و شکوفایی نظام جمهوری اسلامی ایران رسوخ فرهنگ ولایت مداری در تمامی ابعاد زندگی است.

وی با بیان اینکه امروز تهاجم فرهنگی بسیار گسترده ای توسط دشمنان دین علیه نظام جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد، افزود: همان طوری که رزمندگان اسلام در 8سال دفاع مقدس با تکیه بر ارزشهای الهی به پیروزی رسیدند باید امروز هم با منطق فرهنگی، دانش فرهنگی و شناخت راهکار های تهاجم فرهنگی دشمن در برابر آنان مقاومت کنیم.

مسئول حوزه علمیه شهرستان تاکستان عنوان داشت: ولایت تنها حجت سیاسی الهی است که باید در جامعه اسلامی این مسئله نهادینه شود، چرا که طبق آیات و روایات، ولایت اذان خداست، بدین معنا که هدایت راهبردی انسان، جامعه و ایجاد حرکت های مهم و سرنوشت ساز زندگی اذان خداوند متعال است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به نقش ارزشمند روحانیت در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: وجود روحانیون مانند ستارگانی است که در جای خود منشاء خیر و برکت هستند. نکته مهم تبلیغی برای روحانیون حفظ پایگاه دین است اگر روحانیت پایگاه خود را حفظ نکند، آسیب می‌بیند، چرا که  مسجد پایگاه روحانیت است.

وی در پایان، به تبیین اهمیت لباس روحانیت پرداخت و خطاب به طلاب جوان گفت: امروز شما در نگاه مردم به یک چشم دیگر دیده می شوید که باید تمام مطالب و برخوردهای شما مورد رضایت مردم قرار گیرد. امروز رسالت اصلی شما برای تبلیغ دین خدا و بیان احکام ومسائل شرعی مردم وپاسخگویی به شبهات جوانان آغاز شده وتلاش نمایید که ارتباط خود را با نسل نوجوان وجوان بیشتر نمایید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha