پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ حجت الاسلام علی بخشی گفت: یکی از ویژگی‌های تبلیغ مؤثر این است که مبلغ در تبلیغ خود و در وضعیت اجتماع تدبر و اندیشه کند و این همان محاسبه‌ای است که خدای منان نیز بارها در قرآن کریم از آن یاد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، امروز در مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان با اشاره به کمبود فضای آموزشی مناسب برای طلاب، اظهارکرد: بارها کمبود فضای آموزشی باعث شده که از پذیرفتن برخی از علاقه مندان به علوم حوزوی معذور باشیم.

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان ادامه داد: با پیگیری های متعدد امام جمعه و دیگر خیرین و فرماندار بنا شد که زمینی که در ضلع غربی مدرسه بصورت بلا استفاده قرار دارد، را مورد بازسازی قرار دهیم و در صورت کمک خیرین و مسئولین شهرستان، 35 حجره به مدرسه افزوده می شود.

وی، موضوع تبلیغ در نظام جمهوری اسلامی را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: روحانیون  امروز نباید حضور حداقلی در مساجد داشته باشند، بلکه باید شاهد حضور  بیش از پیش آنان در مساجد باشیم.

حجت الاسلام علی بخشی، تبلیغ دین را برای اصلاح جامعه مؤثر دانست و گفت: امروز باید بررسی شود که تبلیغ چه میزان توانسته در جامعه تأثیرگذار باشد و این ارزیابی‌ها مهم‌ترین مسئله‌ای است که روحانیون ومبلغان دینی باید به آن عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: باید دین را آن‌ گونه که وحی الهی به حضرت محمد (ص) نازل شده، به مردم عرضه کرد، خواه مردم آن را بپذیرند و یا نپذیرند، وظیفه ما تثبیت تبلیغ دین اسلام در کنار ترویج آن است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان تصریح کرد:  یکی از ویژگی‌های تبلیغ مؤثر این است که مبلغ در تبلیغ خود و در وضعیت اجتماع تدبر و اندیشه کند و این همان محاسبه‌ای است که خدای منان نیز بارها در قرآن کریم از آن یاد کرده است.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha