پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 425643
۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰
بیمارستان

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) الشتر از فعالیت تبلیغی خواهران طلبه این مدرسه در بیمارستان و مراکز درمانی این شهرستان خبر داد.

خانم فرشته شاهوردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه خواهران طلبه این مدرسه با حضور در بیمارستانها و مراکز درمانی، به بیماران و ارباب رجوع مشاوره های دینی و مذهبی ارائه می دهند، گفت: مبلغان با پاسخگویی به سوالات و احکام شرعی بانوان در ایجاد امید و انگیزه بین بیماران و همراهان آنان نیز نقش دارند .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) الشتر در ادامه با اشاره به فعالیت خواهران طلبه این مدرسه دربرخی  مراکز دارالقرآن این شهرستان، خاطر نشان کرد: مبلغان با حضور در مراکز قرآنی در آموزش روخوانی،روانخوانی و حفظ به قرآن آموزان خدمت می نمایند .

شاهوردی از فعالیت تبلیغی مبلغان و طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر در روستاها و مناطق محروم شهرستان خبر داد و گفت: طلاب این مدرسه در قالب اردوهای جهادی هفتگی در طول سال در روستاها به افزایش دانش و معلومات دینی در بین مخاطبان،ارائه مشاوره های دینی ،بیان احکام و برگزاری کلاس های فرهنگی خدمت می نمایند .

وی در پایان از برگزاری کلاس های آموزشی و هنری توسط طلاب این مدرسه برای عموم خواهران شهرستان خبر داد و افزود: کلاس های آموزش رایانه و خیاطی نیز بصورت هفتگی توسط مربیان برای خواهران علاقمند در مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر دایر است .

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha