پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 طلاب آران و بیدگل معمم شدند+ عکس

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه المهدی (عج) آران و بیدگل از معمم شدن تعدادی از طلاب این مدرسه، همزمان با عید ولایت خبر داد.

حجت الاسلام میدانی، معاون تهذیب مدرسه علمیه المهدی(عج) آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان با اشاره به این که هر سال در ایام عید غدیرخم، تعدادی از طلاب معمم می شوند، اظهار داشت: تعدادی از طلاب برای عمامه گذاری ثبت نام کرده بودند که 11 نفر از آن ها درعید سعید غدیر معمم شدند .

وی با بیان اینکه از طلاب بعد از ثبت نام، مصاحبه گرفته می شود، گفت: طلابی که متقاضی معمم شدن هستند، افزون بر مصاحبه باید از لحاظ علمی، اخلاقی و معنوی مورد تأیید مسئولان حوزه قرار بگیرند.

حجت الاسلام میدانی، توانایی پاسخگویی به شبهات دینی و سوالات شرعی ـ اعتقادی مردم و آشنایی با احکام را از جمله معیار های انتخاب طلاب برای ملبس شدن دانست.

معاون تهذیب مدرسه علمیه المهدی(عج) آران و بیدگل ادامه داد:  طلاب همزمان با عید سعید غدیر به دست حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ اسدالله روحانی، موسس و تولیت مدرسه المهدی(عج) معمم شدند.

وی، با اشاره به برگزاری کارگاه های بدو تلبس، گفت: کارگاه های آموزشی قرآن، آشنایی با احکام و عقاید، چگونگی پاسخ به سوالات روز مردم به ویژه جوانان و تصحیح نماز از جمله دوره های بدو تلبس است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha