پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 جامعه المصطفی العالمیه

حوزه/ نشست علمی- تخصصی « بررسی و تحلیل وضعیت مسلمانان میانمار » با حضور کارشناسان این رشته از سوی پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص)، پژوهشکده مطالعات منطقه ای در قم برگزاری می شود.

 دبیر علمی این نشست در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» گفت: نشست علمی« بررسی و تحلیل وضعیت مسلمانان میانمار » با حضور  کارشناسان این رشته، چهارشنبه، 22 شهریورماه 1396، از ساعت 10 تا 12 صبح در  پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص) برگزاری می گردد.

دکتر مرتضی اشرافی افزود: در این نشست علمی- تخصصی،  دکتر محسن پاک آیین  دیپلمات ارشد وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در کشورهای تایلند، زامبیا ، ازبکستان و جمهوری آذربایجان، به ارائه مباحث خود پیرامون « بررسی وضعیت مسلمانان در میانمار »، « جریان شناسی بحران کنونی ایجاد شده برای مسلمانان میانمار » و « راهکارهای لازم برای نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در حل بحران مذکور» خواهد پرداخت.

وی بیان داشت: نشست حاضر درصدد است تا با رویکردی راهبردی، وضعیت  مسلمانان میانمار را بررسی نموده و درادامه، پژوهشگران و علاقمندان حاضر در نشست علمی – تخصصی« بررسی و تحلیل وضعیت مسلمانان میانمار »، با بیان سوالات خود از کارشناس دعوت شده، به یک جمع بندی مفید و مختصری در این خصوص برسیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha