شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جنایات میانمار

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل اقدام غیرانسانی کشتار مسلمانان میانمار گفت: سکوت مجامع بین‌المللی و برخی کشورهای مسلمان در مقابل کشتار مسلمانان میانمار تأسف‌بار است.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، ضمن محکومیت اقدامات وحشیانه و غیرانسانی در میانمار، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی عامل اصلی فروش تسلیحات به میانمار بوده و با تمام قوا در حال کشتار مسلمانان است.

وی با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل اقدام غیرانسانی کشتار مسلمانان میانمار افزود: سکوت مجامع بین‌المللی و برخی کشور مسلمان در مقابل کشتار و اقدامات بی‌رحمانه علیه مسلمانان میانمار تأسف‌بار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: زمانی که در کشورهای اروپایی حادثه ناگواری اتفاق می افتد مجامع بین‌المللی وارد صحنه شده و اعلام انزجار می‌کنند و برای کشتگان شمع روشن می‌کنند، اما در مقابل این اقدام بی‌رحمانه در میانمار هیچ اقدامی و موضعی انجام نمی‌دهند.

وی ادامه داد: جامعه بین‌المللی و شورای امنیت درحالی‌که به‌صورت مکرر علیه جمهوری اسلامی ایران قطعنامه‌های بی‌رحمانه و غیرقانونی صادر می‌کنند، اما در مقابل نسل‌کشی‌ها در کشورهای مسلمان تنها سکوت را مجاز می‌دانند.

حجت‌الاسلام سالاری با محکوم کردن کشتار مسلمانان میانمار خاطرنشان کرد: حقوق بشر برای مدعیان حقوق بشر و کشورهای مستکبر تنها زمانی مطرح است که منافع شخصی و نامشروع آنان تأمین نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha