پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نعمت اللهی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دشمن برای نابودی فرهنگ انقلابی و اسلامی ایران، دین و اسلام و ایرانی را به عنوان چهره خشن در جهان معرفی می کند و همچنین سعی دارد مردم ایران را نسبت به دین و دیندار بودن، نسبت به وطن و وطن دوستی و انقلابی بودن بی تفاوت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام علی نعمت اللهی، امروز در مراسم اختتامیه کلاس های تابستانی که با حضور مبلیغن و روحانیون این طرح در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، به جدی گرفتن موضوع تهاجم فرهنگی اشاره کرد و گفت: هر چیزی که در این عالم ارزش و اهمیت بیشتری داشته باشد مسلما خطرات بیشتری را به دنبال خود خواهد داشت، و از آنجایی که انقلاب اسلامی یک پدیده کم نظیر و ارزشمندی بود و تاثیرات و پیامدهای فراوانی به دنبال داشت از این رو حذف و نابودی و مقابله با این پیامدها به عنوان یکی از مهم ترین اهداف برای دشمن بوده و است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ما از طریق راه های مختلفی برای نابودی آرمان های انقلاب اسلامی اقدام کرده اند که به سبب آگاهی و فداکاری های ملت اسلامی دشمنان در رسیدن به اهدافشان ناکام مانده اند.

این فعال فرهنگی ادامه داد: گاهی غرب در رابطه با تهاجم به موضوعات اسلامی و دینی کشورهای اسلامی بخصوص کشور ایران بر محور هویت زدایی و هویت سازی است و از آنجایی که غرب و دشمنان، انقلاب اسلامی را به عنوان بزرگترین موضوع آگاهی و بصیرت دهی برای عالم می دانند لذا با سیاست ها و استراتژی های خاص با جمهوری اسلامی ایران مقابله می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین اظهار کرد: دشمن برای نابودی فرهنگ انقلابی و اسلامی ایران، دین و اسلام و ایرانی را به عنوان چهره خشن در جهان معرفی می کند و همچنین سعی دارد مردم ایران را نسبت به دین و دیندار بودن، نسبت به وطن و وطن دوستی و انقلابی بودن بی تفاوت کند.

وی ادامه داد: دشمنان از همه راه های ممکن برای به زانو درآوردن و نابود کردن جامعه انقلابی ما مایوس شده اند و تنها از راه فرهنگی برای محقق ساختن نقشه های شوم خود اقدام می کنند، آن ها با تمام توان کوشیده اند و می کوشند تا با فرهنگ این جامعه مبارزه کنند و آن را از بین ببرند.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: ما ملت ایران در انقلاب اسلامی برای احیای فرهنگ قرآنی و ارزش های متعالی اسلام و برای نابودی و از بین بردن فرهنگ غربی که در آن زمان نیز تهاجم فرهنگی به اوج رسیده بود، بهای سنگینی پرداخت کردیم.

حجت الاسلام نعمت اللهی تصریح کرد: هدف دشمن از تهاجم فرهنگی فراموشی باورها و ارزش های انقلاب و اعتقادات و مبانی دینی است که قبل از انقلاب اسلامی این باورها و ارزش ها سال ها فراموش شده بود، اما به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان دوباره زنده شدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha