جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که ملت ایران تا پای جان در مقابل نظام سلطه می ایستد، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر اساس آموزه‌های دین معماری شده و عمل می‌کنند و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای بزرگ مردی است که از تبار قافله سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌الحسین(ع).

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی ظهر امروز در دیدار با کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین که در دفتر امام جمعه تاکستان برگزار شد، به اقتدار نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: یران اسلامی هم اکنون از لحاظ تجهیزات دفاعی خود نیازمند هیچ کشوری نیست و این امر به برکت خلاقیت و توانمندی های فرزندان این مرز و بوم محقق شده است.

وی افزود: رزمندگان جان بر کف ایران اسلامی با رشادت و جانفشانی های خود در جنگ تحمیلی عزت و شرف را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و به جهانیان نشان دادند که با اتحاد و همبستگی ملی می توان در برابر قدرت های بزرگ و سلطه گر ایستادگی کرد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین ادامه داد:  ایران اسلامی هم اکنون در عرصه های مختلف سیاسی ، اقتصادی و علمی به یکی از قطب های مهم منطقه تبدیل شده و این موفقیت ها نیز ثمره و مرهون خون شهداست.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نیروهای مسلح در اوج قدرت و اقتدار قرار دارند، تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تقوا و با ایمان هستند و با داشتن توانمندی از مقتدرترین نیروهای مسلح جهان است.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز تمام نیروهای مسلح ما اعم از (سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج ) با مدیریت کارآمد نظامی بالا و داشتن تجهیزات نظامی به‌روز از توانمندی بالایی برای اجرای ماموریت‌های محوله دارند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر اساس آموزه‌های دین معماری شده و عمل می‌کنند و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای بزرگ مردی است که از تبار قافله سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌الحسین(ع).

امام جمعه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی در عملیات میدانی از قدرت بالایی برخوردار هستند که 8 سال دفاع مقدس  و تاریخ انقلاب اسلامی نشان از کارآمدی و توانمندی بالای نیروهای مسلح ایران اسلامی است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با استناد به آیات شریفه قرآن کریم مبنی بر افزایش توان دفاعی، بیان داشت: قرآن می فرماید ای مومنان خود را با تمام قوا و توان برای مقابله با دشمنان آماده کنید و در این راستا ابزار جنگی مهیا کنید تا سبب ترس و نابودی دشمنان شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha