جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جنایت

حجت الاسلام هاشمی تاکید کرد: جهان اسلام و مجامع بین المللی باید برای جلوگیری از قتل عام و کشتار مردم مسلمان میانمار اقدام فوری نمایند، چرا که دست پلید رژیم صهیونیستی امروز در میانمار است و کوتاه شدن این دست اتحاد و همبستگی مسلمانان را می طلبد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید ضیا الدین هاشمی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امیر المومنین (ع) شهرستان آوج ضمن تبریک ولادت امام موسی کاظم (ع) بر لزوم بهره گیری بیشتر طلاب از احادیث و روایات ائمه معصومین(ع) تاکید کرد.

وی در ادامه ضمن محکوم کردن کشتار مردم مسلمان میانمار،بیان داشت: در کشور 55 میلیون نفری میانمار حدود هشت میلیون مسلمان زندگی می کنند و بیشتر جمعیت این کشور را بودائیان تشکیل می دهد.

مسئول مدرسه علمیه امیر المومنین (ع) شهرستان آوج ادامه داد: مشاهده تصاویر هولناک کشتار روزانه و سازمان یافته زنان، مردان، کودکان و سالخوردگان بی‌پناه و بی‌دفاع میانمار، نشان از یک فاجعه عظیم انسانی در عصر حاضر دارد.

  وی، بر دفاع همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان از مردم بی پناه میانمار تاکید کرد و گفت: مجامع حقوق بشری چشم بر این نسل کشی ها و قتل عام مسلمانان و کودکان و زنان و مردان بی گناه بسته اند که این امر بسیار غیر اخلاقی و حرفه ای است.

  حجت الاسلام  هاشمی خاطرنشان کرد: امروز به غیر از جمهوری اسلامی ایران و چند کشور دیگر، هیچ کس به نفع این مردم مظلوم فریاد نمی زند.

وی، سکوت مدعیان حقوق بشر و برخی دولتها و سازمان‌های بین‌المللی را بدتر از این فجایع دانست و گفت: مدعیان حقوق بشر با بی‌تفاوتی، نظاره گر این وقایع هولناک، نقض حقوق بشر و نسل‌کشی مسلمانان در میانمار هستند.

امام جمعه شهرستان آوج اظهار کرد: جنایاتی که انسان های دیو صفت در میانمار با کشتار مسلمانان بی گناه مرتکب می شوند، دل هر انسانی را به درد می آورد.

حجت الاسلام هاشمی در پایان تاکید کرد: جهان اسلام و مجامع بین المللی باید برای جلوگیری از قتل عام و کشتار مردم مسلمان میانمار اقدام فوری نمایند، چرا که دست پلید رژیم صهیونیستی امروز در میانمار است و کوتاه شدن این دست اتحاد و همبستگی مسلمانان را می طلبد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha