جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی باقرزاده رئيس سازمان نهضت سوادآموزي

حوزه/حوزه مطالبه گر و پاسخگو، نسبت به امر سواد آموزی و ارتقای سطح توانمندی آحاد جامعه در عرصه های گوناگون آموزشی، معنوی، اجتماعی و سایر عرصه ها حساس است و این کار را متناسب با ظرفیت های خود وظیفه ای مهم تلقی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی، مدیرحوزه های علمیه، امروز در دیدار رئیس سازمان نهضت سواد آموزشی کشور و هیات همراه  که در دفتر مدیر حوزه، در قم برگزار شد به تشریح اهمیت سواد آموزی در کشور و لزوم همکاری همه دستگاه های ذی ربط در این امر پرداخت.

وی با بیان اینکه حوزه در همه عرصه های مهم جامعه مطالبه گر و پاسخگو می باشد گفت: حوزه مطالبه گر و پاسخگو، نسبت به امر سواد آموزی و ارتقای سطح توانمندی آحاد جامعه در عرصه های گوناگون آموزشی، معنوی، اجتماعی و سایر عرصه ها  حساس است و این کار را متناسب با ظرفیت های خود وظیفه ای مهم تلقی می کند.

امام جمعه قم خاطر نشان ساخت: بحث ارتقای سواد در جامعه یک حق عمومی و اجتماعی است و این کار ذاتا با ارزش است و از این جهت که باعث ارتقای جایگاه کشور نیز می شود اهمیت آن دوچندان می شود.

*قم از کمبود  فضای آموزشی رنج می برد

حمید رضاشیخ الاسلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در این دیدار با بیان اینکه 78درصد مدارس ابتدایی قم دوشیفته برگزار می شود گفت: تراکم دانش آموزی در قم بسیار بالاست و علی رغم افزایش دانش آموزان متاسفانه شهر قم از کمبود فضای آموزشی مناسب رنج می برد.

علی باقرزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در ابتدای این دیدار به بیان گزارشی از وضعیت این سازمان و فعالیت های انجام شده پرداخت.

لازم به ذکر است: بازدید از مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی وابسته به المصطفی از دیگر برنامه های رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در سفر به قم می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha