جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مکارم شیرازی در جمع جامعه مداحان

حوزه/ در حاشیه بزرگترین گردهمایی هیئت های مذهبی استان قم که با حضور آیت الله العظمی مکارم شیرازی و جمع کثیری از مداحان، شعرا و خطبا صورت پذیرفت از پیرغلامان امام حسین (ع) تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سرگرد پاسدار جدّا، مسئول سازمان بسیج مداحان شامگاه دوشنبه در گردهمایی هیئت های مذهبی استان قم در مدرسه امام کاظم (ع) در سخنانی اظهارداشت: به حول و قوه الهی این سازمان نسبت به امر شناسایی، جذب و ساماندهی مداحان، شعرا و خطبای هیئت های مذهبی فعالیتهای جدی را انجام داده است.

وی افزود: برگزاری کارگاه های آموزش مداحی ویژه نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان همچنین دوره های آموزشی مداحی و مقتل شناسی ویژه خواهران که تاکنون 40 دوره برگزار شده است، اهتمام جدی داشته است.

سرگرد جدّا ادامه داد: برپایی دوره آموزش مداحی ویژه کودکان 6 تا 13 سال قریب به 14 ماه است که در استان قم شروع شده به گونه ای که امروز هستند نونهالانی که توانایی مجلس گردانی حضرت سیدالشهدا علیه الاسلام را دارند.

در ادامه این مراسم آقایان کاویانی، مالکی، موحدیان به مدح اهل بیت(ع) پرداختند و از پیرغلام اباعبدالله الحسین حاج علی خورشیدی نیز تجلیل شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha