چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام ذکریا نیکویی - بسیج رسانه

حوزه/ معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه رسانه می‌تواند صادرکننده اندیشه انقلاب باشد، گفت: جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی برای مقابله با جنگ نرم فعال تر شود.

حجت‌الاسلام زکریا نیکویی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به 21 شهریورماه روز سینما، اظهار داشت: رسانه امروز به‌عنوان ابزاری محسوب می‌شود که بدون آن هیچ قدرتی در جامعه نمی‌تواند به حاکمیت خود ادامه دهد و امروز در جامعه قدرت‌های بزرگ در جهان را مشاهده می‌کنیم که بیشترین هزینه را روی رسانه‌ها در کشور خود دارند.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه با اشاره به اسلامی و انقلابی بودن ایران، تصریح کرد: امروز به‌واسطه انقلاب شکوهمند اسلامی وظایف رسانه‌ها به‌واسطه این شرایط خاص موجود در جامعه سنگین‌تر و مضاعف‌تر از گذشته شده است و سینما باید بیش‌ازپیش در میدان عمل انقلابی گونه حاضر باشد.

وی با بیان اینکه رسانه می‌تواند صادرکننده اندیشه انقلاب اسلامی باشد، گفت: جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی برای مقابله با جنگ نرم فعال شود.

حجت‌الاسلام نیکویی با اشاره به اینکه امروز جنگ نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک واقعیت غیرقابل‌انکار محسوب می‌شود، افزود: در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی باید جبهه‌های رسانه‌ای انقلاب اسلامی در این مسیر بیش‌ازپیش فعال شوند و رسانه می‌تواند صادرکننده افکار، اندیشه و اهداف انقلاب اسلامی باشد.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه تقویت رسانه‌های انقلابی و متعهد و انقلابی شدن سینماها یکی ازجمله اموری است که امروز باید به آن پرداخته شود، خاطرنشان کرد: امروز بیش از گذشته نیازمند سینماهای انقلابی هستیم تا بتوانیم پیام انقلاب اسلامی به‌واسطه هنر را به جهان منتقل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha